• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do ON - podnoszenie jakości paliwa

Ja miałem takie przekłamania na samym Archoilu.
 
Spalanie jest liczone z czasów otwarcia wtryskiwaczy czyli na mieszance muszą być krócej otwarte.
 
Skoro wtryskiwacze są krócej otwarte to mniej paliwa jest wtryskiwane, więc teoretycznie zużycie też powninno być mniejsze. Dobrze rozumiem?
 
Skoro wtryskiwacze są krócej otwarte to mniej paliwa jest wtryskiwane, więc teoretycznie zużycie też powninno być mniejsze. Dobrze rozumiem?
Kwestia czasu i ciśnienia paliwa
 
Jaki depresator jest najlepszy do diesla? Której firmy polecacie, której odradzacie? Czy w ogóle są różnice, czy to ta sama substancja w różnych butelkach od różnych producentów?
 
U mnie zmniejszyły się korekty (sprawdzone przed ar i po następnym tankowaniu już po wypaleniu baku z ar), auto trochę lepiej reagowało na gaz ale to pewnie wynikało z cetane boostera, efekt na chwilę.

Idąc za ciosem, od tamtego czasu przy każdym tankowaniu stosuję 6900d-max. Pierwsze kilka baków poszło w dawce 1:500, potem zgodnie z instrukcją 1:1000. Najbardziej interesuje mnie smarowanie układu i utrzymanie czystości, potem bardziej miękka praca a ew. mniejsze zużycie paliwa stawiam na końcu bo przy mojej eksploatacji ciężko wyłapać różnicę.
 
Jaki depresator jest najlepszy do diesla? Której firmy polecacie, której odradzacie? Czy w ogóle są różnice, czy to ta sama substancja w różnych butelkach od różnych producentów?

K2 DFA-39 polecam

 
U mnie zmniejszyły się korekty (sprawdzone przed ar i po następnym tankowaniu już po wypaleniu baku z ar), auto trochę lepiej reagowało na gaz ale to pewnie wynikało z cetane boostera, efekt na chwilę.

Idąc za ciosem, od tamtego czasu przy każdym tankowaniu stosuję 6900d-max. Pierwsze kilka baków poszło w dawce 1:500, potem zgodnie z instrukcją 1:1000. Najbardziej interesuje mnie smarowanie układu i utrzymanie czystości, potem bardziej miękka praca a ew. mniejsze zużycie paliwa stawiam na końcu bo przy mojej eksploatacji ciężko wyłapać różnicę.
A o ile się zmniejszyły?
 
A o ile się zmniejszyły?

-0.7 na -0.3 na 3 i chyba z -0.3 na -0.1 na 1. Pozostałych w ogóle nie pamiętam. Miałem screenshoty z lexii ale niestety wywaliłem :/
 
To nawet nawet 😉a przed tym pracował głośniej? Przed dolaniem wymieniles filtr paliwa?
 
Last edited by a moderator:
Nie wiem co by było gdybym przepalił jeszcze jeden bak, zwykły on wlałem już na rezerwie ale jakieś resztki 6400 pewnie jeszcze tam pływały.

Co do kultury pracy, Plpo samym ar6400 może delikatnie bardziej miękko pracował ale największą różnicę zobaczyłem po stosowaniu 6900d-max, zabrakło mi go a jechałem na wakacje więc cały czas szedł zwykły ON, wtedy było słychać bardziej twardą pracę. W drodze powrotnej wlałem v-power d i było lepiej ale pełny powrót do "miękkiej" pracy był po ponownym dolewaniu 6900.
 
Jednak ar6900d najwidoczniej dobrze smaruje i to też wpływa na ten dźwięk 😉
 
Back
Top