Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
A ja leję AR6900D-Max do ON Verva, tyle, że połowę dawki, czyli 25ml na 50 litrów paliwa. W sumie pierwszy raz zdobyłem się na zakup AR6900D-Max i przejechałem już prawie 2 baki z Vervą i połową dawki AR i moje wnioski są takie, że kurde silnik jest trochę kulturalniejszy w pracy i cichszy a w takim silniku jak 2.0 TDI na pompowtryskach (Nie Common-Rail) każdą zmianę słychać bo do cichych ten silnik nie należy. Po za tym odczuwam różnicę w przyspieszeniu z dołu. Spalania jakiegoś rekordowo niższego się nie spodziewam, ale korzystając z aplikacji Fuelio to widzę czarno na białym czy spalanie jest wyższe czy niższe, więc za kilka tankowań się pochwalę, chociaż zważywszy na obniżającą się ostatnio temperaturę to wynik mogę być przekłamany. Tak czy siak, lejąc połowę dawki AR6900-DMax odczuwam niewielką różnicę w pracy silnika z paliwem ON Verva. Spróbuję jeszcze AR ze zwykłą ropą, ale ostatnio tankując miałem kupon Kubicy Verva w cenie zwykłej, więc głupio było nie skorzystać...@Anon AR możesz lać do każdego za wyjątkiem Vervy, która jako jedyna z paliw "premium" deklaruje wyższą LC w stosunku do zwykłego ON. Pytanie czy ma to ekonomiczny sens, zwłaszcza przy obecnych cenach paliw? Ja osobiscie leję zwykly ON + dodatki.
Oczywiście można i tak. Ja jednak wolę stosować pełną dawkę AR - jak ma smarować i chronić to najlepiej jak potrafiA ja leję AR6900D-Max do ON Verva, tyle, że połowę dawki, czyli 25ml na 50 litrów paliwa
Tutaj karta dla zielonego:
View attachment 8757
A tu dla tego pomarańczowego (low-sulphur):
View attachment 8758
Obie są z 2017 roku
Na moje oko różnią się tylko tym, że pomarańczowy ma Toluen w niewielkiej ilości,
ale tu by się musiał
specjalista czyli @Pedros wypowiedzieć
Musisz mieć niezłe znajomosci w AR ze masz produkt który wyjdzie dopiero w 2025 rokuzafundowałem sobie AR9600
Ostatnio zalałem Verva i średnio mi się podoba, mam wrażliwe ucho i jednak najkulturalniej V6ka pracuje na Lotos Dynamic. Nie próbowałem jeszcze Shella.@Anon AR możesz lać do każdego za wyjątkiem Vervy, która jako jedyna z paliw "premium" deklaruje wyższą LC w stosunku do zwykłego ON. Pytanie czy ma to ekonomiczny sens, zwłaszcza przy obecnych cenach paliw? Ja osobiscie leję zwykly ON + dodatki.
Ostatnio zalałem Verva i średnio mi się podoba, mam wrażliwe ucho i jednak najkulturalniej V6ka pracuje na Lotos Dynamic. Nie próbowałem jeszcze Shella.
Czy jest na rynku coś lepszego od AR6900, Stanadyne lub Millers Power EcoMax?
Też robię taką mieszankę AR + ADCB. W bardzo podobnych proporcjach. Stwierdzam, że jest trochę lepiej niż na samym AR, na którym jeździłem zanim nie poznałem ADCB. Póki co nie wiem czy coś lepszego można dodawać do diesla. Nie wiem jak Stanadyne ? Też widziałem w sieci, że jest chwalone. Może Pedros coś więcej o Stanadyne napisze ?Ostatnio zrobiłem mix AR6900 z Amsoil Cetane Boostem. Proporcje AR 4:6 ACB. Wlewam 75 ml na 75l paliwa i jest naprawdę super. Stosowałem ACB po którym miałem wrażenie dużo lepszego zbierania się auta, stosowałem AR6900 po którym z kolej silnik chodził jakby bardziej miękko i millersa, po którym zbierał się troszkę lepiej i chodził troszkę bardziej miękko ale żadna z tych popraw nie była taka jak na ACB i AR. Na miksie chodzi super miękko i bardzo dobrze się zbiera. Niższego spalania nie zauważyłem, jak w moim codziennym trybie palił 7-7,5l tak to się w ogóle nie zmieniło
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
No tak, wydało sięMusisz mieć niezłe znajomosci w AR ze masz produkt który wyjdzie dopiero w 2025 roku
Wino jabłkowe z dzikich, dojrzałych jabłek@Pedros ja wciąż czekam na Twoje pomysłowe specyfiki
Czy można to dodać do mieszaniny AR + ADCB ?Wino jabłkowe z dzikich, dojrzałych jabłek
Podobno zdrowo i dobrze
Wracając jednak do diesla ostatnio mało jeżdżę i trudno mi zachować jednolite warunki testów ale jednym z pomysłów który mi chodzi po głowie to
Zielony kleenflo + 2EHN 1:1 objętościowo
planowana dawka 1:500
Do jakiego efektu dążę - do maksymalnie czystego spalania wynikającego z podwyższonej LC, pełnego procesu spalania, czystości układu paliwowego bez utraty smarności.
Taka uwaga podpowiedź: Jeśli ktoś ma ów kleenflo to niech nie czeka na mrozy. Jego działanie to głównie emulgowanie wody, która trzeba przed zimą wygonić z układu.