• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do paliw

Polecam w google : gdi power loss, jest dużo artykulow na ten temat. U mnie osobiście przed czyszczeniem było 252 konie z seryjnych 272, więc nie aż tak drastycznie, ale stąd myślę biorą się popularne mity, że dany samochód nie trzyma serii.
Post automatically merged:

Dupohamownia nie wyczuje tego bo degradacja postępuje w czasie i jeśli ktoś jeździ dziennie to tego nie zauważy. Ja to po wymianie świec czuje różnicę :-D
Post automatically merged:

Co do dużych fsi w audi, to spadki są tragiczne, S8 D3 z silnikiem 5.2 objechałem bez problemu. Pewnie z 340-350 zostało. Dużo realizacji pokazane jest u Pana gregor10.pl
 
Polecam w google : gdi power loss, jest dużo artykulow na ten temat. U mnie osobiście przed czyszczeniem było 252 konie z seryjnych 272, więc nie aż tak drastycznie, ale stąd myślę biorą się popularne mity, że dany samochód nie trzyma serii.

Myślałem, że jakies konkrety nam podasz, a nie odeslesz do google :p

U Ciebie moc spadła o 7% po ilu tys i latach?

Dupohamownia nie wyczuje tego bo degradacja postępuje w czasie i jeśli ktoś jeździ dziennie to tego nie zauważy. Ja to po wymianie świec czuje różnicę
Więc masz albo bardzo czuły tyłek albo bardzo mocną autosugestię ;)


Co do dużych fsi w audi, to spadki są tragiczne, S8 D3 z silnikiem 5.2 objechałem bez problemu. Pewnie z 340-350 zostało. Dużo realizacji pokazane jest u Pana gregor10.pl
Nadal to nie jest 30% po 50k km, a 20% po przebiegach rzędu 150k i wiecej km. Jak w tym 10-18 letnim S8 zostało 350KM to jest właśnie kolo 20% w modelu, który jest już pelnoletni
 
@jerseyAdmin speszyli for ju ;)


Szkoda tylko, że nie ma 100 oktanów w cenie 95. :D
 
Kurde, a ja wczoraj pod korek zatankowałem :(

Ale dzięki, warto pamiętać żeby we wtorki tankować :D Ciekawe, czy dotyczy tylko 95 czy za 100 zapłaci się tyle co za 95VP? Będzie trzeba podjechać i zapytać.
 
@Plywak dokładnie to ta moc spadła po 100tys przebiegu, wymiany oleju od nowości co 10tys km pewnie też miały na to duży wpływ. Ja zostałem użytkownikiem samochodu przy 60paru tys km i aż do momentu czyszczenia nie odczułem spadku mocy, pewnie czasy 100-200 pokazały by nieco więcej. Po czyszczeniu na suchym asfalcie w lato auto zrywało trakcję do trzeciego biegu także nie ma źle :p mi się wydaje, że ten bezpośredni wtrysk w BMW jest tak czuły, że reaguje na każdą zmianę w pogorszeniu jakości czegokolwiek.. stąd wiele złych opinii. Ja nie narzekam, obd kostka wpięta, soft dedykowany do BMW na tel i sprawdzam sobie w miarę chęci i możliwości na bieżąco wszystko, ubiegając niektóre rzeczy. Raz po zalaniu 98 na Orlenie po kilkunastu km odczułem dziwne zachowanie samochodu. Po włączeniu live data okazało się, ze miałem rację - korekty wtryskiwaczy krótkoterminowe i długoterminowe mocno rozjechane, lambda pracowała ubogo. Po dolaniu 98 na lotosie do pełna jak ręka odjął po kilkudziesięciu km. Po sprawdzeniu stacji w bazie UOKiK już kiedyś tam popłynęli za jakość diesla i benzyny..
 
Ale wiedział, że się ścigacie? :D

Mam nadzieję, że to sarkazm ;-) raczej wiedział, stając obok mnie na wyłączonej z ruchu drodze ;-) u mnie 301hp i jakieś 400-500kg masy samochodu mniej
 
Kurde, a ja wczoraj pod korek zatankowałem :(

Ale dzięki, warto pamiętać żeby we wtorki tankować :D Ciekawe, czy dotyczy tylko 95 czy za 100 zapłaci się tyle co za 95VP? Będzie trzeba podjechać i zapytać.
W treści artykułu jest napisane, że nie dotyczy to V-Powera Nitro+ Racing 100. :)
 
Faktycznie, przeczytałem początek i myślałem że reszta to reklama cudownych właściwości VPower. Lipa :(
 
Czy są jakieś działające, godne polecenia czyściki do wtrysków diesla oprocz AR6400? Rozumiem ze rozchodzi się o PEA? Czy Amsoil Diesel Injector Cleaner zawiera je? Polećcie proszę sprawdzone specyfiki, nie interesuje mnie podnoszenie LC czy smarowanie a jedynie czyszczczenie
 
PEA jest głównie do benzyny, do diesela AR6400-D zawiera inną chemię o znacznie wyższej skuteczności w dieselu
 
liqui moly 2666. Nie wiem co zawiera ale daje zauważalny efekt. Tylko nie jako dodatek do paliwa. Ja zalałem nim nowy filtr. Najlepiej ponoć dorobić instalację i dać silnikowi popracować na samym LM2666.
 
Tylko mycie "na krótko" nie usuwa źródła problemu, które jest w baku. Druga kwestia to max dawka dopuszczalna przez producenta bo na ogół nie są to preparaty do stosowania solo tylko z paliwem. AR6400-D serwisy stosują w sprzęcie do czyszczenia CR ale tylko jako mieszanka z ON nigdy solo gdyż jest zbyt silny. Archoil dopuszcza Max podwojenie dawki AR6400-D i nie chodzi tu o ilość cetane boostera tylko o detergenty właśnie.
 
LM dopuszcza stosowanie preparatu solo.
 
Nie znamy. Stosowałem różne wynalazki, a jak wymontowałem wtryski to były tak zasyfione jakby nikt nigdy niczego do baku nie dolewał. Jakoś średnio wierzę w czyszczenie wtrysków dodatkiem do paliwa. W poprawę (zmianę) właściwości paliwa - tak. W związanie wody w baku - też. W poprawę smarowania wtrysków czy pompy - powiedzmy że na tyle, że dolewałem smarowidło. Ale w czyszczenie wtryskiwaczy podczas normalnej pracy? Nie.
 
@jerseyAdmin obstawiam, że ewentualnie może pomagać w profilaktyce i zapobiega osadom, ale czy je czyści też w to wątpię.
 
Dla diesela są na czyszczenie normy a do zasyfiania wtryskiwaczy używa się 1ppm Zn który jest np w olejach 2T ;-)
bcbc96c87a7cc4494f0dc12618d0786c.jpg
 
Fajny rysunek ;) Gdyby wszystko działało tak jak producent opisuje i przedstawia to świat byłby o wiele lepszy. Np na puszce płukanki (öl schlamm spülung od LM) na foto nawet założony jest łańcuch którego nie ma na foto brudnego silnika. Jak @jerseyAdmin napisał, że nie ma środków skutecznie czyszczących wtryskiwacze podczas normalnej pracy to nie ma i już :)
 
Back
Top