SmartCheetah
Użytkownik
- Samochód
- Chrysler 200C, 3.6 V6 Pentastar
Też chciałbym wiedzieć, brzmi dość drastycznie.Skąd ta informacja o spadku 20-30% mocy po 50K km?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Też chciałbym wiedzieć, brzmi dość drastycznie.Skąd ta informacja o spadku 20-30% mocy po 50K km?
Polecam w google : gdi power loss, jest dużo artykulow na ten temat. U mnie osobiście przed czyszczeniem było 252 konie z seryjnych 272, więc nie aż tak drastycznie, ale stąd myślę biorą się popularne mity, że dany samochód nie trzyma serii.
Więc masz albo bardzo czuły tyłek albo bardzo mocną autosugestięDupohamownia nie wyczuje tego bo degradacja postępuje w czasie i jeśli ktoś jeździ dziennie to tego nie zauważy. Ja to po wymianie świec czuje różnicę
Nadal to nie jest 30% po 50k km, a 20% po przebiegach rzędu 150k i wiecej km. Jak w tym 10-18 letnim S8 zostało 350KM to jest właśnie kolo 20% w modelu, który jest już pelnoletniCo do dużych fsi w audi, to spadki są tragiczne, S8 D3 z silnikiem 5.2 objechałem bez problemu. Pewnie z 340-350 zostało. Dużo realizacji pokazane jest u Pana gregor10.pl
Co do dużych fsi w audi, to spadki są tragiczne, S8 D3 z silnikiem 5.2 objechałem bez problemu.
Ale wiedział, że się ścigacie?
W treści artykułu jest napisane, że nie dotyczy to V-Powera Nitro+ Racing 100.Kurde, a ja wczoraj pod korek zatankowałem
Ale dzięki, warto pamiętać żeby we wtorki tankować Ciekawe, czy dotyczy tylko 95 czy za 100 zapłaci się tyle co za 95VP? Będzie trzeba podjechać i zapytać.