• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Dodatki do paliw

Może nie od razu trzeba kupować nowe. Można wyjąć i dać do czyszczenia na przykład. @jerseyAdmin ma jeden poważny argument: wymontowane wtryskiwacze. Ja wtrysków nie wyjmowałem, więc cóż nawet nie powinienem się wypowiadać na temat działania preparatu(-ów).
 
Ja kiedyś przed wymianą wtrysków w benzynie zastosowałem na 10tys przed wymianą 2x archoil 6400 i 2x liqui Moly no i przy wymianie niestety końcówki były dość skoksowane
 
Ja osobiście nie mam nic przeciwko serwisom które myją a nie dają nic do baku bo potem klient i tak szuka chemii gdy niedługo problem powraca a serwis mówi że gwarancja minęła ;-)
Serwisy które stosują AR6400-D wiedzą że muszą dać dodatek także do baku bo tam jest źródło problemu.

P.s. wykres jest na bazie danych z testu clean up DW10 HSDI na CEC reference fuel DF79 + 1ppm Zn, najpierw poczytaj....
 
A jak wygląda stosowanie mocnych środków w autach gdzie np. filtr benzyny jest tylko wewnątrz zintegrowany z pompą i niewymienny. Przeważnie przy stosowania takich środków zaleca się wymianę filtra.
 
Nie jest konieczne bo depozyty są rozpuszczane a filtry często są udrażnianie nawet
 
@wlyszkow mi właśnie nie chodzi o rysunki czy przeczytanie czego kolwiek z folderów reklamowych. Ile wtryskiwaczy wyjąłeś po stosowaniu AR6400 by ocenić jego skuteczność? Przecież na reklamach to paliwa są tak czyste, że nie wiadomo skąd biorą się brudne wtryskiwacze. A opisy olejów? Czy przeczytałeś kiedyś, że ten "olej jest do bani. Zostawia szlam i depozyty". Przecież wszystkie opisy są super ;)

Odnośnie wymiany filtrów to LM zaleca stosowanie 2666 jako dodatek do paliwa po wymianie filtra
 
Wtryskiwacze się bada a nie ogląda. Po 10 latach lania najtańszego syfu nie zrobisz nówki do zdjęcia ale nadal możesz udrożnić aby działał OK i o to chodzi.
 
No to działanie jak dla mnie OK wróciło po zastosowaniu LM2666. Poprawiły (wyrównały) się korekty wtryskiwaczy, wibracje silnika się zmniejszyły. Mowa o astrze J 1.7cdti silnik DTJ wtryskiwacze Denso.
 
Wcześniej stosowałem millers diesel ecomax potem AR6200. Paliwo zwykłe Orlen. Przebieg ok 200tys wtedy był może troszkę mniejszy. Autko po flotowe serwisowane w long life. Tzn kupiłem je przy przebiegu 191tys km.
 
Po czyszczeniu na krótko warto dodać coś z dobrym smarem...
 
Było minęło. Teraz hyundai w garażu. Żonka zadowolona, a astry nie lubiła.
 
Bo chyba dodatki do benzyny przy bezposrednim wtrysku to moga jedynie ilosc osadow z egra zmiejszyc a nie cos wyczyscic na zaworach. Wiec nie wyczyszcza ale zmiejsza wydzielanie nowego brudu ? Jakby zaslepic egr i dac OCT to by chyba nie bylo problemu nagaru w nowoczesnych benzynach ? Czy gdzies sie myle ?
 
Nic się nie zaślepia broń Boże w benzynach
 
Są tacy, co w moim zaślepiają i mówią, że się lepiej zbiera. Ja słyszałem opinie, że się nie powinno, więc nie zamierzam.
 
Nie ma co się bawić w januszerke. Robiłem rewizję EGR u siebie przy 130k km i czysto. Raczej to nie EGR bym obwiniał o syf na zaworach ;-)
 
Różnie bywa wbrew pozorom. W niektórych markach dochodzi np katalityczny rozpad oleju na skutek kontaktu oleju z materiałami, z których są wykonane trzonki zaworowe.
 
No to działanie jak dla mnie OK wróciło po zastosowaniu LM2666. Poprawiły (wyrównały) się korekty wtryskiwaczy, wibracje silnika się zmniejszyły. Mowa o astrze J 1.7cdti silnik DTJ wtryskiwacze Denso.
Mam pytanie, bo masa rozbieżności w tej kwestii w sieci. Wymienić filtr paliwa przed płukaniem, czy po? Przyznam, że używałem tego LM, ale jakoś pomijałem ten temat.
Jedni mówią, że przed bo syf z filtra pójdzie na wtryskiwacze, inni że po, bo szkoda brudzić świeży filtr paliwa.
 
Back
Top