Bo u mnie słychać w aucie łożyska już mocno szum przy przyspieszaniu i głośno w kabinie przez skrzynie. Mam 2 żele xado do skrzyni niemieckie więc je dodam bo i tak narazie na naprawę nie mam skrzyni także może coś lekko wycisza i polepsza. Dam znać czy coś pomogły. Najlepsza opcja że grupa VAG to najwieksze złomy auta ,mam polo blue GT z silnikiem 1.4 140 TSI act czyli ten silnik z golfa Octavii itp na pasku EA211 niby bezproblemowe poprawione.... No napewno przy 103 tys sprzęgło walnęło ,przy 110 tys wtryskiwacze i skrzynia łożyska wyją ...śmiech na sali . Skrzynia jest wadliwa w tych silnikach grupa VAG wrzucała do skrzyni z polo 94 rok 5biegowej ,6 bieg i skrzynie nie daja rady przez to i padaja po 100 tys.... Poprostu żart ... Kiedyś to 100 tys dla auta to był lekko rozgrzany tylko a skrzynie manualne to bez wymiany oleju chodziły po 400-500 tys... A myślałem że manualne są trwalsze niż DSG ,jak widać z premedytacja wszystko robią ...nigdy więcej już nie kupię auta z grupy VAG ,chociaż wiadomo że teraz wszystkie auta tak robią z nielicznymi wyjatkami