Na wstępie opiszę na moim przykładzie. Samochód jak w profilu Passat B8 2.0TDi 190KM DPF+SCR.
Do pracy codziennie robię 15km w jedną stronę drogą krajową + 7km droga lokalną. Krajowa prędkość około 100kmh lokalną ze względu na fatalna nawierzchnie prędkość przelotowa to 30 do 35kmh. Do tego na weekend wyjazd za miasto +-100km. Przy moim trybie jazdy DPF wypala się średnio co 650-700km. Wypalanie zaczyna się przy 23g a kończy, gdy sadzy w filtrze zostaje 5g. Zapełnienie filtra popiołem to 61g/80g pojemności. Teraz do sedna. Czy stosując dodatki bazujące na tlenku ceru do paliwa jestem w stanie wydłużyć dystans pomiędzy cyklami wypalania? A może DPF będzie dopalał się samoistnie jak ma to miejsce np podczas jednostajnej długiej jazdy ze stałą prędkością? Czy nie przesadzę z dodatkiem do paliwa "na raz" lejąc co zbiornik AR6900 50ml + Cetane Booster 25ml jeśli dodalbym do tego jeszcze środek do DPF? Jeśli nie to jaki polecacie preparat?
Do pracy codziennie robię 15km w jedną stronę drogą krajową + 7km droga lokalną. Krajowa prędkość około 100kmh lokalną ze względu na fatalna nawierzchnie prędkość przelotowa to 30 do 35kmh. Do tego na weekend wyjazd za miasto +-100km. Przy moim trybie jazdy DPF wypala się średnio co 650-700km. Wypalanie zaczyna się przy 23g a kończy, gdy sadzy w filtrze zostaje 5g. Zapełnienie filtra popiołem to 61g/80g pojemności. Teraz do sedna. Czy stosując dodatki bazujące na tlenku ceru do paliwa jestem w stanie wydłużyć dystans pomiędzy cyklami wypalania? A może DPF będzie dopalał się samoistnie jak ma to miejsce np podczas jednostajnej długiej jazdy ze stałą prędkością? Czy nie przesadzę z dodatkiem do paliwa "na raz" lejąc co zbiornik AR6900 50ml + Cetane Booster 25ml jeśli dodalbym do tego jeszcze środek do DPF? Jeśli nie to jaki polecacie preparat?