• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

DRL LED z kierunkowskazem pływajacym

Plutonowy

Użytkownik
Samochód
Renault master 2,3
Witam.
Czy płynie z nami jakiś elektronik?

Zamontowałem bratu w aucie światła do jazdy dziennej zintegrowane z kierunkowskazem pływającym. Schemat podłączenia prosty. Plus i minus do oryginalnej postojówki a dodatkowy trzeci kabel do plusa kierunkowskazu.
Światło dzienne działa jak trzeba ale kierunkowskaz dochodzi do 2/3 długości i zaczyna od nowa.
Przerywany sygnał z kierunkowskazu psuje mi tu efekt. Pod akumulatorem zewnętrznym kierunek pływa jak trzeba.
Ma ktoś pomysł jak to rozwiązać ?
Pozdrawiam
 
Na krotki sygnal od kierunku, nie ma jakiejs regulacji przy tych swiatlach?
 
Kondensator może pomóc. Równolegle wepnij pomiędzy masę a plus kierunku. Być może trzeba będzie też dać diodę w szereg przed kondensatorem, aby żarówka nie rozładowywała kindensatora, bo efekt będzie taki sam jak teraz. To tylko moje domniemanie.
 
Nie ma żadnej regulacji. Ogólnie kupując produkt i instalując zgodnie z instrukcją owy produkt ma działać jak przedstawił sprzedawca. A tu lipa.
Teraz albo kombinacje albo na śmietnik to.
 
Przerywacze do motocykli są regulacją. Trzeba poszukać do takiego do samochodu lub jakiś elektronik musi zmodyfikować przerywacz żeby sekwencja była pełna.
 
Nie ma żadnej regulacji. Ogólnie kupując produkt i instalując zgodnie z instrukcją owy produkt ma działać jak przedstawił sprzedawca. A tu lipa.
Teraz albo kombinacje albo na śmietnik to.
Tak to juz jest. Jak sie lubi dłubać, to czasami trzeba podłubać jesscze bardziej.
Bez nerwów, spróbować mozna wlasnie z kondensatorem.
 
Back
Top