• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

[ZDJĘCIA OTWARTYCH SILNIKÓW] Dyskusja

@suchy89 obstawiam ze gdybym zdjal czapke mojemu bylo by podobnie. Nie kumam czemu te tjety sie tak syfią
 
@suchy89 obstawiam ze gdybym zdjal czapke mojemu bylo by podobnie. Nie kumam czemu te tjety sie tak syfią
W moim poprzedni właściciele zmieniali olej wg. zaleceń producenta czyli co 15k km. a z wyniku analizy oleju bez żadnych dodatków którą wrzucę jutro na forum, wyszło że po około 9000km TBN jest prawie zrównany z TAN, podejrzewam że interwał 15k km wystarczy żeby silnik nie padł ale to za duży przebieg żeby olej utrzymał silnik w czystości.
 
Miska ma małą pojemność więc na pewno ma to znaczenie. Ja zmieniam co 8 i zawsze płukanka, robi się coraz jaśniej pod korkiem, ale raczej spodziewam się że pod czapką był by syf
 
Ja po zrobieniu sześciu( ostatnią zrobiłem już po wymianie uszczelki obudowy wałków) płukanek kończę z płukaniem tego silnika przy każdej wymianie oleju. Będę lał Orlen C3 5W40 z AR9100 i zmieniał co 10 tys. z analizy wynika że ten olej z AR9100 spokojnie da radę na tym dystansie a nawet myślę że do 12 tys. spokojnie by wytrzymał, płukankę zrobię co trzecią wymianę oleju. Musi wystarczyć mi zmniejszenie poboru oleju bo w doczyszczenie tego syfu przez płukanki przestałem wierzyć, w tych miejscach jest chyba za mały przepływ oleju żeby płukanki to zebrały.
 
@sprajt2 @japiotr77 wcale się nie dziwię, miałem 4.2 w S4 B6 i góra tych silników to istny piec piekielny
 
W sumie w necie zdjecia innych egzemplarzy tego silnika również przedstawiaja takich rudzielcow.
 
Back
Top