Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Przecież oficjalnie VAG dopuszcza stosowanie normy 504/507 w miejsce 505.01. To wiedza na poziomie podstawowym.Pamiętam, że ja kiedyś pisałem o tym, że 505.01 można zastąpić 504/507 i było to poddawane mocno w wątpliwość, a teraz okazuje się, że właściwie idziemy w C3 i mamy wszystko w temacie.
Tak swoją droga, to te 505.01 to są dinozaury pakietowe, więc trudno się dziwić.
Pamiętam, że jakoś podczas tamtej awantury się nie chciałeś udzielać, więc teraz to "musztarda po obiedzie".To wiedza na poziomie podstawowym.
Ja wogóle nie pamietam takiej dyskusji wiec prawdopodobnie wogóle nie brałem w niej udziału.Pamiętam, że jakoś podczas tamtej awantury się nie chciałeś udzielać, więc teraz to "musztarda po obiedzie".
Obstawiam, że podali wartości minimalne z dużym zapasem. Wiesz dokładnie ile było PAO4 w starej wg. przepisu? Jakaś minimalna wymagana ilość?Ciekawe czy msds pasuje do TDS bo tyyyyyle PAO4 było w starej recepturze jak Lotos kiedyś robił ale bez SN Plus bo ta nowa ma 20% PAO6.
-40°C PP przy 75% PAO4 zdecydowanie trudno tak zepsuć recepturę. Może jednak coś sami zrobili albo b... w papierach.