• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

ECSTAR

Kozenko

Użytkownik
Samochód
BMW F31, 320d (N47) 2013, BMW F20 118d (B47) 2017
Ktoś słyszał cokolwiek o tej marce olejów?
W polsce znalazłem dostępny tylko jeden w klasie lepkości 10W40. :roll:
 
olej lany kiedyś w ASO Suzuki. Ciężko z dostępnością tego oleju.
 
To jest brand Suzuki więc raczej poza ASO będzie ciężko z dostępnością a i w ASO może być różnie, ale powinni mieć.

Robi im je Idemitsu w Japonii. Hindusi chyba mieli mieć własną rafinerię dla Maruti ale czy to wyszło to nie wiem. Oleje na pewno ciekawe ze względu na pochodzenie. Mają na 100% pełną gamę tego co używa się w japońskich silnikach - od 0W-16 do 10W-40.

Jakby się udało dostać 5W-30 C2 to bym chętnie wysłał do analizy :)
 
No właśnie.
Jest zalecany przez producenta w instrukcjach obsługi w najnowszych Suzuki, a dostępność oleju w sprzedaży detalicznej dla Kowalskiego w Polsce jest zerowa. :)
Swoją drogą ciekawe co siedzi w tych olejach. ;)
Do nowego Swifta rekomendują 0W16. A na rynku olejów w tej klasie lepkości nie jest jakoś zbyt dużo.
 
teraz w ASO zalewają Shella, nie wiem czy we wszystkich. Kiedyś Shell był rekomendowany do Suzuki. U siebie pod maska mam wlepę Shella oraz w książce obsługi logo Shella.
 
Też mam w swoim Swifcie naklejke Shella pod maską. ;)
Według "dobieraczki" olejowej na oficjalnej stronie ECSTAR dobrało mi do mojego Swifta Sporta ECSTAR F9000 5W-30 C2. :roll:
Na drugim miejscu 5W-30 bez C2.

Na oficjalnej stronie deklarują takie oto parametry. ;)

29a468bb9c899f0f.jpg


57d7150611bc3813.jpg


2bb8f179f067f1d2.jpg
 
Ciekawe rzeczy w tym ECSTAR'ze się dowiaduję, a mianowicie, Polski nie ma w Europie ... !!
https://www.globalsuzuki.com/after_sales/ecstar/automobile/
 
Trochę różnych olejów ECSTAR pojawiło się ostatnio na znanym portalu na A.
 
Last edited:
To jest brand Suzuki więc raczej poza ASO będzie ciężko z dostępnością a i w ASO może być różnie, ale powinni mieć.

Robi im je Idemitsu w Japonii. Hindusi chyba mieli mieć własną rafinerię dla Maruti ale czy to wyszło to nie wiem. Oleje na pewno ciekawe ze względu na pochodzenie. Mają na 100% pełną gamę tego co używa się w japońskich silnikach - od 0W-16 do 10W-40.

Jakby się udało dostać 5W-30 C2 to bym chętnie wysłał do analizy :)
RObi je ENEOS . NIe idemitsu. Kiedyś wszystko czyli Auto i Moto . Teraz ENEOS robi Auto a Moto robi Motul
 
Back
Top