dirdkiggler
Nowy użytkownik
- Samochód
- Subaru x 3
Dzień dobry, jest to mój pierwszy post na forum.
Użytkuję na codzień auto Subaru Outback 2022 z silnikiem wolnossącym 2,5i, auto sporo jeździ, mam je od nowości, kupiony w polskim salonie jako jeden z 60szt w 2022 r . Obecnie ma przejechane 90tys km, olej wraz filtrem zmieniam co ok 7,5tys km czyli co 5-6tyg.
Od drugiego zalania auto jeździ na ENEOS Sustina 5W30 (obcenie x-prime 5W30).
Choć testowałem też w trakcie kilka razy pod rząd Eneosa X-prime 0w20 (będzie odrębna analiza).
Nie jestem pewny czy dobrze zasadzę ten wątek bo ni mogę znaleźć ENEOSA w "przepracowanych" ale spróbuję, najwyżęj admin przeniesie tam gdzie trzeba.
W kwietniu br jak auto miało ok 45tys km zrobiłem analizę ENEOS'a SUSTINY 5W30 C3 (wówczas jeszcze x-prime nie był dostępny).
Przebieg oleju wówczas był 9108km (staram sie robic wymiany co 7,5tys ale czasami w kilka dni zrobię dodadtkowy 1-2tys i nie zawsze wychodzi w punkt).
Użytkuję na codzień auto Subaru Outback 2022 z silnikiem wolnossącym 2,5i, auto sporo jeździ, mam je od nowości, kupiony w polskim salonie jako jeden z 60szt w 2022 r . Obecnie ma przejechane 90tys km, olej wraz filtrem zmieniam co ok 7,5tys km czyli co 5-6tyg.
Od drugiego zalania auto jeździ na ENEOS Sustina 5W30 (obcenie x-prime 5W30).
Choć testowałem też w trakcie kilka razy pod rząd Eneosa X-prime 0w20 (będzie odrębna analiza).
Nie jestem pewny czy dobrze zasadzę ten wątek bo ni mogę znaleźć ENEOSA w "przepracowanych" ale spróbuję, najwyżęj admin przeniesie tam gdzie trzeba.
W kwietniu br jak auto miało ok 45tys km zrobiłem analizę ENEOS'a SUSTINY 5W30 C3 (wówczas jeszcze x-prime nie był dostępny).
Przebieg oleju wówczas był 9108km (staram sie robic wymiany co 7,5tys ale czasami w kilka dni zrobię dodadtkowy 1-2tys i nie zawsze wychodzi w punkt).