• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

EUROL FLUENCE 5W-40

Wszystko cacy ,ale to znaczy że tendencja nawet tej firmy i jej super oleju jest odchudzająca do bezpiecznego minimum . Chyba że wymagania spadły .Więc trzeba zrozumieć nielicznych ,którzy mogli zostać fanami za to co było na + w zapasie przed zmianami .
 
Wszystko cacy ,ale to znaczy że tendencja nawet tej firmy i jej super oleju jest odchudzająca do bezpiecznego minimum

Nie jest to podyktowane jakimś "widzi mi się " firmy.

Więc trzeba zrozumieć nielicznych ,którzy mogli zostać fanami za to co było na + w zapasie przed zmianami .

Jeśli ktoś został fanem za cyferki na papierze, to bardzo mi przykro, ale to nie tędy droga. Nie można w takim wypadku mówić o zrozumieniu, bo takie podejście szkodzi wizerunkowi firmy i wywodzi się raczej od osób mało obeznanych.

Olej zmienił formulacje, aby sprostać wymaganiom, ma certyfikację. Tyle w temacie. Nikt o silnik bać się nie musi. To są kwestie bezsprzeczne. Zajmujemy się raczej tym, co zostało zmienione i dlaczego. Olej wciąż pozostaje godnym uwagi środkiem smarnym i z pewnością będzie polecany.
 
No takie są tendencje w tym czasie ekonomiczne .

Nie trzeba jednak cyferek porównywać , wystarczy czytać , były zapasy ,a teraz piszecie że jest spadek do standardu .
Tu to widać bez cyferek , to wychodzi po samym przecedzeniu postów . Jeśli to co było opisywane jako zapas , może być wahaniem ,to nie powinno być tak opisywane , bo wprowadza w błąd . Zapas - wahanie = 0
 
Jest jakaś alternatywa dla tego Eurola?

Wysłane z HTC U12+ [Tapatalka]
Dużo jest olejów C3 5W40 spełniających te same normy ale patrząc na parametry to Eurol Fluence 5W40 był w topie a cenowo wychodził bardzo korzystnie. Do trgo był gruntownie pzrebadany i wyszło, ze parametry z karty nie sa na wyrost tylko wszystko jest ok. Jest bardzo chwalone przez użytkowników Penrite Enviro+5W40 ale cenowo to prawie 2 x tyle, jest bardzo dobry wg. karty Neste Pro C3 5W40 ale raz, ze droższy a dwa z badań już tak super nie wychodzi (choć nadal to dobry olej). Jest Millers EE longlife 5W40 dobry olej ale też sporo droższy i raczej nie lepszy od starszej wersji Fluenc-a. Ze znanych mi C3 5W40 nic specjalnie się nie wybija. Ponoć PMO coś nowego wykombinowali.
 
Widzę że sporo zamieszania się zrobiło odnośnie tego oleju, więc poprosiłem importera o wyjaśnienie sprawy bezpośrednio z odpowiednimi osobami z Eurola oraz o aktualne COA. Dostałem odpowiedź z prośbą o przekazanie zainteresowanej społeczności co też czynię.

"I can confirm that the new formulation of the Eurol Fluence 5W-40 has not yet been produced and therefore all Fluence 5W-40 currently in the market being the version that you are aware of and have used before.

E.g. please see attached COA of 29th September production batch which was part of your order received in October. Fact is that the updated values on the website should not yet have been uploaded as this version of our Fluence 5W-40 isn’t even available yet as never produced yet. Apologies from our side on all the confusion this has caused. The SDS and COA attached show actual values.

We will send out a mailer when the new formulation will be launched. Also this new formulation will have a “New Formula” sticker on the label to make consumers aware of the product develpoment.

Therefore to answer your question, if you wish to order Fluence 5W-40 on the “old” formulation, that is still our current formulation. Should in the future you have a significant demand for this formula then this can of course always be produced."

Dodatkowo zamieszczam COA przesłane z fabryki oraz SDS aktualne w załączniku.

0001 (11).jpg
 

Attachments

  • EN_E100054_SDS_EUROL_2.0.pdf
    163,1 KB · Odwiedzin: 265
  • PL_E100054_SDS_EUROL_2.0.pdf
    178,3 KB · Odwiedzin: 444
Na pewno już wielu skreśliło ten olej, a jednak to była przedwczesna panika
Oby jak najdłużej zostali przy starej recepturze

Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
 
Gaszenie pożaru OMG
 
Ja jeszcze nie skreśliłem bo jeszcze mam czas do zastanowienia. Albo zostanie Penrite albo Eurol. W Mercedesie już tapla się Eurol z AR9100 i jest bardzo dobrze.

Wysłane z HTC U12+ [Tapatalka]
 
No to jest niezaprzeczalne. Penrite stosuje od lat. Również z AR9100. Uważam, że to bardzo dobra oliwa. No, ale w różnicy w cenie między tymi olejami mam AR9100, więc tak sobie myślę co by tu zalać w przyszłym roku... :)
 
Z tego co wiem to Eurol Fluence 5W40 w nowej formulacji jak się pojawi to bedzie miał zmienioną etykietę.
 
Z tego co wiem to już od dawna to wiadomo
Also this new formulation will have a “New Formula” sticker on the label to make consumers aware of the product develpoment.
 
Last edited by a moderator:
Kupiłem na A..gro 3 x 1 litr Eurola Fluence 5W40. Dwie banki są z 06/2020, a jedna z 2017 roku. Drugi raz zrobili taki numer, wcześniej kupowałem w maju i ta sama zagrywka, 2 x 2020 + 1 x 2017. Oczywiście zero odzewu. Według mnie zagranie ze strony sprzedającego trochę nie fair, bo przed zakupem pytałem o datę i podali 2020. Coś zmienili w międzyczasie ( te dwie mają Fiat 9.55535-S2, ta z 2017 jej nie ma ). Reklamować, czy lać ?
 
W serwisie na A możesz zrezygnować z zakupu w ciągu 14dni, więc zwróć towar i kup u innego użytkownika. Najpierw napisz do nich i się zapytaj czy wymienia jeden czy wola abyś zrezygnował ze wszystkich. Generalnie łaski nie robią.
 
UPS....nie doczytałem, że zmieniona formulacja. Zwracaj w takim razie.
 
Eurol w zeszłym roku miał 3 różne formulacje na stronie, nie wiem czy w sprzedaży też było aż tyle. Z Fluenca znikła info o spełnianiu Firmowego S2.
 
Też to zauważyłem, brak na stronie Fluenca normy S2. Pamiętam jeszcze jakiś rok temu na stronie Eurola do 500-tki w pierwszej kolejności zastosowania był Fluence 5w40, dziś wyszukiwarka w pierwszej kolejności umieszcza DI Turbo 5W40, który teraz spełnia S2. Gdybym chciał zostać przy tej marce, to Fluence. czy DI Turbo ?
 
@Arek nie odpowiem Ci na to pytanie ale pamiętaj, że Fiat ma taką politykę, że żaden olej innej marki niż Selenia, nie posiada oficjalnych aprobat. Niemniej, jeśli jest certyfikowany normami API SN, MB 229.51, ACEA C3, to możesz spokojnie zalewać cokolwiek, co budzi Twoje zaufanie.
 
Mylisz się. Są oleje z aprobatami Fiata. I nie nie chodzi mi tu o stwierdzenie, że zdaniem np Shella olej spełnia to czy owo... są oleje z aprobatami.
 
Last edited by a moderator:
Back
Top