• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

EUROL FS 0W30 +AR9100 po 9500km

MADO

Użytkownik
Samochód
-BMW E90 320d N47
AUTO; BMW E90 320D 2008 DPF (silnik N47 177kM)
INTERWAŁ; 9500km od 23.04 do 21.09 2019 (120 500km -130 000km) bez dolewek , bez ubytku (5 l oleju +170ml AR 9100)
TRYB JAZDY; 80% miasto ,20% trasa. Styl normalny ,czasem dynamiczny.
FILTR MANN
ŚREDNIA PRĘDKOŚĆ wg. BC 42,5km/h
#4262-Z-112807-Sev1(1)-page-001.jpg
 

Attachments

  • #4262-Z-112807-Sev1(1).pdf
    102,5 KB · Odwiedzin: 316
Last edited by a moderator:
A dorzucisz PDFa? ;)
 
Wprowadzilem edycje. Prosze na przyszlosc udostepniac analize w formacie JPG itp.
 
Coś tutaj żelaza więcej się pojawiło - poprzednio miałeś 16ppm.
Poziom jest akceptowalny, ale znaczna zmiana w górę.
Pozostałe parametry w normie.
Mam wrażenie, że coś się w silniku mocniej podtarło i nie jest to wina oleju.
 
Myślę ,że to te nieszczęsne "łańcuszki"rozrządu (aż 3szt.) dają znać o sobie. Zastanawiam się nad przejściem z w30 na w40, bo zdania są podzielone która lepkość jest korzystniejsza dla tego delikatnego rozrządu.
 
Oj, nie wiem czy wyższa lepkość będzie lepsza przy Twoim charakterze jazdy (80% miasto), ale spróbować nie zaszkodzi.
 
Właśnie , dlatego trzymam się dalej w30 -obecnie zalałem SHELL AM-L
 
Zamówienie było z TAN . Czekam na odpowiedź z Archoil.
 
Czyli zmiana w tempo ;)
Drążąc temat łańcuchów to kwalifikują się do zmiany czy już było coś z nimi robione?
 
Były wymieniane przy stanie licznika 90 000 km ,bardziej profilaktycznie niż z potrzeby . ( górny był minimalnie wyciągnięty i lekko dawał znać przy gwałtowniejszym przyspieszaniu)
 
Last edited:
Back
Top