• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Eurol FS 0w30

W gorszym kierunku ten eurol zmierza,zarówno fluence 5W40 jak i ten FS 0w30.
Trzeba szukać innych olei ze specyfikacją C3..
Nie ma to jak nic nie wiedzieć a się wypowiedzieć. Fluence jest na razie dokładnie taki sam jak był a w przypadku FS-a na 99,9% nic się nie zmieniło przecież nawet parametry i skład wg. karty jest dokładnie ten sam a nastąpiła jedynie aktualizacja norm co jest zupełnie normalne i jak byś posprawdzał to taka aktualizacja norm ma miejsce w przypadku bardzo wielu olejów bardzo wielu producentów i najczęściej nie stoją za tym żadne zmiany w samym produkcie a jedynie czasem ( i też nie zawsze) olej przechodzi dodatkowe testy. Wymogi SN plus, SP czy ISLAC GF6/6a oleje mogą spełniać na dotychczas stosowanych pakietach.
 
Trochę się zmieniło i to napewno według poprzedniej karty .
Jak widać eurol też lubi mieszać w składzie ,a miałem go za swojego lidera i FS 0aw30 jak i fluence 5W40 ale to już nie to samo napewno co 2 lata temu.
Oszczędności i jeszcze raz oszczędności niestety trzeba szukać innego oleju z normą C3..
 
Last edited:
Nie ma to jak nic nie wiedzieć a się wypowiedzieć. Fluence jest na razie dokładnie taki sam jak był a w przypadku FS-a na 99,9% nic się nie zmieniło przecież nawet parametry i skład wg. karty jest dokładnie ten sam a nastąpiła jedynie aktualizacja norm co jest zupełnie normalne i jak byś posprawdzał to taka aktualizacja norm ma miejsce w przypadku bardzo wielu olejów bardzo wielu producentów i najczęściej nie stoją za tym żadne zmiany w samym produkcie a jedynie czasem ( i też nie zawsze) olej przechodzi dodatkowe testy. Wymogi SN plus, SP czy ISLAC GF6/6a oleje mogą spełniać na dotychczas stosowanych pakietach.
Stara karta:
Screenshot_20230205_133431_Samsung Notes.jpg

Nowa karta:
Screenshot_20230205_133334_Chrome.jpg
 
Przecież to dwa kompletnie różne oleje!!
Ten nowy bez pao i na gorszym pakiecie dodatków! 🤣😁
 
Last edited by a moderator:
No pewnie ,że gorszy.
Wszystko teraz idzie ku lepszemu,tak jak pisałem, oszczędności.
Lepiej nie będzie.
Tomek Evo,coś nie coś wiem i czytać różnice umiem.
 
Trochę się zmieniło i to napewno według poprzedniej karty .
Jak widać eurol też lubi mieszać w składzie ,a miałem go za swojego lidera i FS 0aw30 jak i fluence 5W40 ale to już nie to samo napewno co 2 lata temu.
Oszczędności i jeszcze raz oszczędności niestety trzeba szukać innego oleju z normą C3..
Przecież to dwa kompletnie różne oleje!!
Ten nowy bez pao i na gorszym pakiecie dodatków! 🤣😁
Rozumiem Saczi, że humor dopisuje ale ktoś pomyśli, że piszesz serio i wprowadzisz w błąd.
Co do ewentualnych różnic to bym się wstrzymał bo pierwsza i podstawowa sprawa to nie wiadomo czy ten olej w ogóle został wprowadzony do produkcji . A już dyskusje na temat ceny oleju, którego nie ma w spzredazy sa pozbawione sensu. Puki co nie ma go w sprzedaży jest tylko dotychczasowa wersja. I nie wiadomo kiedy i czy w ogóle będzie. Po drugie ja nie widzę dużych różnic a największa to indeks lepkości. Temperatura zapłonu, płynięcia i ccs są albo takie same albo różnice sa bardzo niewielkie i to na plus.
Czasami ( a właściwie bardzo często) zdarza sie, że ten sam olej otrzymuje aktualizację kart i niekóre parametry ulegają zmianie. Ważna jest też zastosowana metoda badawcza. Przykładowo dobrze znany i ceniony Liqui Moly Synthoil High Tech 5W40/Meguin Super Leichtlauf 5W40 na przestrzeni lat miał kilka różnych kart, w których występowały dość znaczące różnice w parametrach gdy tymczasm z tego co mi wiadomo receptura oleju pozostawała bez zmian. Ilosci kart w przypadku wielu popularnych marek jak Motul, Valvoline, Castrol czy Total trudno zliczyć i gorsza cieżko trudno dokopac się do aktualnej.
Wyciąganie jakichkolwiek daleko idących wniosków i z góry zakłądanie, ze teraz ten olej będzie gorszy/lepszy jest moim zdaniem zupełnie nieuprawnione. Ze swojej strony mogę zadeklarować, że dokładnie dowiem się co i jak z tym olejem.
PS. Puki co Eurol poinformował oficjalnych dystrybutorów o zmianach opakowań oraz aktualizacji w opisach produktów. Podobno odświeżone jest tez logo czego nie zauważyłem. Zmiany dotyczą całej linii produktów.
 
Last edited:
Być może zaktualizowali pod 504/507 rev 2020.

Pao nadal jest min 35%.
Kwesta ceny.
 
Czyli jednym słowem nie warto pchać się w ten olej? Obecnie mam zalany Millers XF VW C3 5w30 i chciałem przejść na 0w30 w związku z ACT
 
Back
Top