• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Extreme Lubricants A.M.G. VR2 5W-30 GTI

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Silnik się nie rozpadnie, a wręcz bedzie wdzięczny [;
 
ktora karta jest aktualna? Bo na sklepach widnieje inna
http://www.zakupopon.pl/olej-silnikowy-extreme-5w30-litrow-p-986.html
 
[mention]pawelus[/mention] długa ale pożyteczna lektura:
https://www.oil-club.ru/forum/topic/34676-extreme-amg-vr2-5w-30-gti-svezhee/
 
pawelus napisał:
ktora karta jest aktualna? Bo na sklepach widnieje inna
http://www.zakupopon.pl/olej-silnikowy-extreme-5w30-litrow-p-986.html

strona zaktualizowała informacje

Added in 3 minutes 4 seconds:
Adam1982 napisał:
Dużo B w tej oliwce i Mo też nie mało.

tutaj nie chodzi tylko o trójnuklearny organiczny molibden MoDTC, ale kompleks molibdenu (Molybdenum polysulphide long chain alkyl dithiocarbamide complex)
 
to jeszcze niech i drugi sklep zaktualizuje dane https://sklep.kingsoft.com.pl/produkt/olej-silnikowy-extreme-5w-30-gti-5-litrow/
 
Sorry za duplikacje, ale to miało pójść tutaj.

Przebrnąlem przez podlinkowany wątek na oilclub.ru. Trochę mi zeszło bo urlop itede... Ale wracając do tematu. Pojawiła się tam relacja jednego z użytkowników o wzroście spalania przy spokojnej jeździe o ponad litr na 100 km. Powodem miał być wysoki hths. Dopiero po wprowadzeniu oleju w "okno pracy" które było przy dość wysokiej temperaturze spalanie spadło do poziomu normalnego.

Ktoś może doświadczalnie potwierdzić lub zaprzeczyć takiemu zachowaniu?
 
Panowie, zmniejszenie zużycia paliwa między lekkobieżnym 5w30 to max 2% względem 15w40!
 
nie uwierze w 2%, napewno wiecej a w szczegolnosci zima, do tego oprocz lepkosci lepszy olej ma modyfikatory tarcia wiec silnikowi jest lzej niz golemu 15w40
 
https://www.oil-club.ru/forum/topic/34676-extreme-amg-vr2-5w-30-gti-svezhee/?do=findComment&comment=1315677

Z auto tłumacza googlowego:
I felt after starting from the traffic light "pedal to the floor" 1,2,3 gears without releasing the pedal, 4000-4500 rpm, a minute, no more, then 3000-4000 rpm from Rassudovo to Selyatino, 5 minutes, but already on this direct grab became oh-hoo!

In the morning I double-checked, left the house, warmed up to 90 on the go, I feel dull and instant consumption at 10, at 110, the pedal to the floor, let go, again to the floor, and voila! This is definitely not a box adapting, since then the flow rate became 7-8 at the same speed, and even with a slight rise!
 
pawelus napisał:
nie uwierze w 2%, napewno wiecej ...
A to nie wierz.
 

Attachments

  • 3 — kopia.jpg
    3 — kopia.jpg
    179,3 KB · Odwiedzin: 554
Piszesz, ze max dwa procent, a pokazujesz skan, ze wymagania dla dexos2 to minimum 2% ;)
 
Racja, ale nie znam na pamięć normy ...
Z drugiej strony nie spodziewałbym się przy takim zapisie nagle 5%, które dałoby max 0,5L/100km przy zużyciu 10L/100km.
Więc nie wierzę w ten 1L oszczędności i to chcę powiedzieć.
I dalsza część normy:
 

Attachments

  • 4 — kopia.jpg
    4 — kopia.jpg
    139 KB · Odwiedzin: 486
Myślicie, że z Audi Q7 3.0 TFSI który podjada trochę Totala ineo longlife 5w30 a wcześniej Motula 5w30 ten olej współpracowałby dobrze?
 
Ten temat dotyczy konkretnie tego oleju, a nie dobór.
 
No ale przecież to oleje nastawione na bardziej ekstremalne użytkowanie i tak są reklamowane przez właściciela marki, a ze mają przystepną cena to ludzie używają ich też na co dzień do zwykłych aut.
 
A w innym labolatorium wyjdzie o ok. 0,5 mPas mniej....
 
Back
Top