• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Extreme lubricants - dyskusja ogólna

  • Thread starter Deleted member 7
  • Start date
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
W takim razie oswieccie mnie, co musi zrobić firma, żeby olej nie był testowany na własne ryzyko.. ma gotowe pakiety dodatków, jest baza z Mobila.. no nie wiem. Nie przegadacie mi. To samo można o amsoilach itp napisać.
 
Dalej nie zrozumiales o czym byla mowa @wlyszkow takze o tym wspominal. Gotowe pakiety tak...ale przetestowane na VHVI. A nie PAO i w szczegolnosci z POE. Nie porownuj do Amsoil-a, wyraznie podkreslaja, ze nie posiada API itd. i testowali we wlasnym zakresie, wiec zle porownanie, nie ten poziom niestety. W zalaczniku masz przykladowe testy:
 

Attachments

  • g3320.pdf
    520,2 KB · Odwiedzin: 164
Ja to rozumiem, natomiast Twojego sceptycyzmu nie i nigdy go nie pojmę.
 
Czy najtańsze oznacza najgorsze? No chyba nie 🤦🏻‍♂️ czy meguin jest zły bo jest tani? No właśnie
 
To tylko ciekawostka.

Meguin nie jest tematem rozmowy, sami stosuja PAO miedzy innymi od Ineos. A jest przede wszystkim tani z powodu braku dodatkowych kosztow zwiazanych z marketingiem.
 
Na temat Meguina i jego ceny zostało tyle już napisane, że aż dziw bierze, że ktoś może posiłkować się takimi argumentami... Czytając różne "kwiatki" na forum, jestem za tym, aby powrócił ograniczony dostęp do działów doboru oleju. To później idzie w świat i robi średni PR.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 
To tylko ciekawostka.

Meguin nie jest tematem rozmowy, sami stosuja PAO miedzy innymi od Ineos. A jest przede wszystkim tani z powodu braku dodatkowych kosztow zwiazanych z marketingiem.

I to jest jedno z ważniejszych zdań, które wybrzmiały na tym forum👍

Po to m. in. jest wiedza, żeby wybierać świadomie a nie pozostawiać swoich wyborów na podstawie „marketingu”.
 
Nie ma zlych PAO na rynku, jest doslownie kilku producentow na rynku, ale jak przy VHVI, sa rowniez roznice jakosciowe. Mobil stosuje mieszanki GTL, swojego VHVI oraz PAO, w roznych proporcjach. Olej to nie tylko mieszanina olejow bazowych, lecz rowniez innych dodatkow.

Tutaj opisalem szczegolowo.
 
Dzień dobry!
Czytałem komentarze na różne tematy dotyczące naszej marki w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i przypomniałem sobie początek narodzin rosyjskiego klubu naftowego w 2007 roku. W tamtym czasie wierzyliśmy też w oficjalne aprobaty, w historię marek, w innowacje itp. Ale wtedy były do tego przesłanki: na rynku było niewiele marek, nie było zamkniętych (poufnych) informacji o przepisach w domenie publicznej, nie wiedzieliśmy, jak odczytać widmo IR itp., Niewielu technologów z różnych dużych olejów fabryki dzieliły się informacjami. Ale wraz z rozwojem forum i testowaniem produktów mity upadły same, a teraz rosyjski klub naftowy, uznawany nawet przez duże rosyjskie marki za platformę techniczną dla olejów silnikowych, na której przedstawiciele dużych marek oficjalnie zasiadają, a nie oficjalnie, wielu technologów z różnych fabryk świata. A sensacyjna walka znanej marki R ..... L z klubem naftowym pokazała, że nie ma wiary w znane marki i ich oficjalne przyjęcie (później ta marka została całkowicie usunięta z forum) Po co mi? Co więcej, polski klub naftowy przechodzi to samo, co 12 lat temu. Na szacunek zasługuje nie tylko marka EXTREME, ale także Twoje forum, które wzięło na siebie obowiązek edukowania zwykłych kierowców w zakresie technicznych olejów silnikowych i które wydaje się być obiektywne. Dlatego życzę klubowi szybkiego rozwoju, przyciągania do zasobu kompetentnych specjalistów, pozyskiwania informacji poufnych i obiektywnej obrony interesów Twoich klientów. Ale w tej chwili to, co przeczytałem, zwłaszcza jeśli chodzi o naszą markę, nie jest techniczną analizą informacji, ale forum wychwalającym historię firm i oficjalne atesty (marka EXTREME w Rosji jest popularna właśnie dlatego, że profesjonaliści nie mają pytań o nasze oleje nikt nie pyta o przyjęcie oficjalne, bo wszyscy wiedzą co to jest) Dzięki Bogu, że dzięki VENOL, który kiedyś przeszedł procedurę uzyskania dopuszczenia MB (jednym z kilku), a także mojemu doświadczeniu z LOTOSEM, ORLENEM, DOL, większość Rosjan dowiedziała się, czym jest certyfikacja ropy. Kogo to obchodzi, obejrzyj trzy filmy z napisami, jest dużo informacji.
VEnol.png



Nawet ta sama ASEA nie ukrywa, że to wszystko jest bzdurą http://acea.dossier-on-web.com/eor/engine-oil-registrations/menu/eor/front-page (ten film zawiera szczegółowe informacje https://www.youtube.com/watch?v=iBD52Jdx59w&t=30s W tym filmie opisaliśmy, w jaki sposób uzyskuje się oficjalny wstęp VW (gdzieś od połowy filmu, a także odpowiedź kierownika odpowiedzialnego za nas z API) https://www.youtube.com/watch?v=yp4Pu5WzoYI&t=190s I nikt w Rosji nie zaprzeczył tym informacjom, nawet nasi konkurenci, a prawie 100 000 wyświetleń i 3 000 polubień zwykłych właścicieli samochodów, a zwłaszcza komentarze, wyraźnie pokazują, że ludzie zdjęli różowe okulary i są nam wdzięczni za Informacja.

Szanowni Klienci!

Nie możesz sobie nawet wyobrazić, jak bardzo jestem Ci wdzięczna, że interesujesz się naszymi olejami i mimo że na forum o naszych produktach mówi się słowami z poziomu: „eksperymentować na własne ryzyko i ryzyko” - to dlatego Rozumiejąc, jak obecnie powstają oleje, nadal kupujesz nasze produkty (widzimy to w aktywnej sprzedaży). Jestem nawet pewien, że niektórzy na forum uważają, że oleje klasy EXTREME są tak sformułowane.
I.e. podobno po prostu mieszamy płyny z wiarą i nadzieją, że nagle stworzymy coś dobrego. Świat się zmienił dawno temu. Globalizacja i standaryzacja na wszystkich poziomach. Niemożliwe jest stworzenie nietypowego preparatu na poziomie EXTREME czy REDLINE w fabrycznym laboratorium (nie dotyczy to światowych gigantów, ale oni też współpracują z stowarzyszonymi z nimi ośrodkami naukowymi). Główne komponenty powstają na zasadzie outsourcingu w wyspecjalizowanych ośrodkach badawczych, zwłaszcza w części bazy olejowej, z której później laboratorium fabryczne wytwarza olej spełniający specyfikację i klasyfikację wymaganą przez producenta. Ponadto AMSOIL i REDLINE, podobnie jak my, opracowując nietypowe formulacje (typowe formulacje są banalne i po prostu kupowane w gotowej formie od producentów pakietów dodatków AFTON, INFINEUM, LUBRIZOL, ORONITE) używają zatwierdzonych metod z tego samego INFINEUM lub EVONIK (oczywiście nie jest wolny). Ponownie mówimy o rozwoju nietypowych formuł poziomu PAO + ESTER. Więc wiesz (insider). Rozwiązania PAO + ESTER są od dawna dostępne u wszystkich producentów pakietów dodatków i są dostępne dla mikserów; po prostu producenci pakietów dodatków nie certyfikują ich, bo certyfikacja jest dość droga, a rynek olejów PAO + ESTER jest bardzo mały w porównaniu z hydrokrakingiem. Nie ma to sensu ekonomicznego (bo wiele receptur nie będzie sprzedawanych każdemu, bo są przepisy na oleje hydrokrakingowe).

Podczas następnego testu zużycia (było 10w60) według naszego GOST, zdecydowałem się chwycić Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40, aktywnie polecany na twoim forum. Marka z historią, finansami, nauką itp. Tak więc przepisu takiego nie widziałem już od 10 lat, w połowie 2000 roku był jeszcze robiony, ale teraz już nie. @ poziom1989 w rosyjskim klubie naftowym okresowo pyta SAE 20, specjalistę reologii. Tak więc odpowiedzią SAE 20 na preparat, w którym 80% stanowi PAO, bez hydrokrakingu i estrów, były „głupie oleje”. Chciałem nawet sprawdzić to oświadczenie. Zgodnie z protokołem widzimy zużycie 0,46 i jest to gorsze niż w przypadku EXTREME 10w60, ale także jak w przypadku olejów do hydrokrakingu oraz 0,34 w przypadku naszego eksperymentalnego EXTREME.
post-2-0-11944500-1481274838 (1).jpg

Meguin.jpg

GT.jpg

GTC2.jpg


Przejdźmy do AMSOIL. Nawiasem mówiąc, seria SS nie znajduje się w API. https://engineoil.api.org/Directory/EolcsResultsDetail?accountId=-1&companyId=10079&resultsUrl=/Directory/EolcsResults?accountId=-1&companyName=amsoil
Zrobiliśmy tutaj ciekawy test. https://smazka.ru/article/eto-interesno/posobie-dlya-lyuboznatelnykh-kak-rabotaet-mashina-/
Test stabilności termicznej i momentu tarcia, a także właściwości oleju przy tarciu granicznym. Wyobraź sobie zdziwienie, gdy AMSOIL pokazał wynik LUKOL. To innowacyjna firma, lider na rynku. Tutaj znowu, jak to? Zdali nawet test Sekwencji IIIH i ASTM 4172 mają 0,35 (choć według naszych testów jest to 0,54). Ogólnie rzecz biorąc, w Rosji teraz wszyscy wpadają w panikę, jak to się stało? Czekamy na analizę laboratoryjną. Otóż już wiadomo, że AMSOIL to marka, która zaczęła obniżać koszt receptury (PAO 30% + VHVI 30%). Test nie jest certyfikowany, ale mimo wszystko wiele mówi.


LUK_Mobil_AMSoil_AMG-EXTREME(40кг).png

AMG-EXTREME(80кг).png

Фото 41.png




W następnej wiadomości napiszę informacje o nowościach w naszym asortymencie, jeśli mnie nie zablokują i usunę / edytuję tę wiadomość.
 
Last edited:

W trosce o klientów przyjadę tutaj, ale rzadko tylko po to, by opowiedzieć o nowościach. Jeśli chodzi o odnowienie receptur. Postanowiliśmy aktualizować lub modyfikować je co dwa lata. Według STS sportowcy proszeni są o podniesienie lepkości do 15. Olej będzie jeszcze mocniejszy i będzie miał dobre ciśnienie. ;)
 
hciałem nawet sprawdzić to oświadczenie. Zgodnie z protokołem widzimy zużycie 0,46 i jest to gorsze niż w przypadku EXTREME 10w60, ale także jak w przypadku olejów do hydrokrakingu oraz 0,34 w przypadku naszego eksperymentalnego EXTREME.
A Ty wiesz o tym, ze ten test ma wieksze znaczenie w olejach przekladniowych ? Gdzie dochodzi do punktowych naciskow (EP), dokladniej na zebach, a w silniku sa nietypowe. Oprocz tego musisz zrozumiec, ze jak wyslesz do innego labolatorarium uzyska sie kompletnie inny wynik. Wiec tym testem 4 ball w gruncie rzeczy niczego tutaj nie udowodnisz.
Przejdźmy do AMSOIL. Nawiasem mówiąc, seria SS nie znajduje się w API.
Oni otwarcie to opisuja, ze ta seria nie posiada specyfikacji API. Wiec nie widze tutaj nic krytycznego.
Otóż już wiadomo, że AMSOIL to marka, która zaczęła obniżać koszt receptury (PAO 30% + VHVI 30%).
Ja to potwierdzilem juz przy pomocy NMR.
Post automatically merged:

Zdali nawet test Sekwencji IIIH
A Ty nie jestes w stanie tego udowodnic.
 
Last edited by a moderator:
@poziom1989 założę się, że @Bonker wie o tym, że 4ball jest w kontekście testu oleju silnikowego bardziej ciekawostką, niż jakąkolwiek wyrocznią. Aczkolwiek przypominam również, że cała turbo gówno burza rozeszła się między innymi o 4ball ... Amsoil też sobie robi 4b i nikt o to nie płacze.
 
Daje jasno do zrozumienia, ze jego oleje wyrozniaja sie na tle konturencji, wiec niekoniecznie jako ciekawostka. Jednoznacznie to podkreslil!

I mi nie chodzi o wyniki testu 4 ball, lecz o spekulacje zwiazane z lepkoscia strukturalna CCS w stosunku do HTHS (i jej metoda mierzenia). CCS pozostal praktycznie na tym samym poziomie czyli 3400 mPas w -30°C, z pewnoscia spora ilosc PAO 4 cSt. A KV w 40°C oraz 100°C wzrosly. To oznaczalo by inny lub wieksza ilosc wiskozatora, wedlug mnie nie bez przyczyny.
 
Szanowni Klienci!
1. Zaktualizowany przepis na EXTREME A.M.G. VR2 5W30 GTI (analiza będzie w temacie profilu)
VW GOLF.jpg

2. Zwiększona lepkość o 1 cst dla EXTREME A.M.G. VR2 5W40 GTC i EXTREME A.M.G. VR2 0W40 GTR
3. Za kilka tygodni uruchom EXTREME A.M.G. VR2 0W20 GTE i EXTREME A.M.G. VR2 5W30 GTJ klasyfikacji API SP na opakowaniu INFINEUM + 200 ppm kompleksu molibdenu. Na przykład to samo co VALVOLINE 0w20
SUBARU BRZ.jpg

HONDA .jpg

2033944975_ValvolineSynPowerMSTC50W-20(VOABASE).jpg.2015661f58f8a56ff0f76c0ace90bf63.jpg

4. Uruchom EXTREME A.M.G. VR2 0W50 GTS
PORSHE GTS.jpg

5. Wprowadzamy serie budżetowe VRL (PAO 30% + ESTER 5% + VHVI) i VRC (ESTER 2% + VHVI).
MqijmamzJrM (2).jpg

rPZ9jJ-7QF4 (1).jpg

6. Zaktualizowany projekt dla EXTREME A.M.G. VR2
Oy-o_ZVYp6U (2).jpg


Jeszcze raz dziękuję wszystkim za uwagę. Możesz szybko skontaktować się ze mną na oil-club.ru, pseudonimie bonker lub na Instagramie @extreme_oil https://www.instagram.com/extreme_oil/. Przez następny rok będziemy rozwijać oleje przekładniowe mPAO + ESTER oraz kilka lepkości do motocykli.

Po raz kolejny sukces w rozwoju forum✌️:)
 
Dzień dobry!
Czytałem komentarze na różne tematy dotyczące naszej marki w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i przypomniałem sobie początek narodzin rosyjskiego klubu naftowego w 2007 roku. W tamtym czasie wierzyliśmy też w oficjalne aprobaty, w historię marek, w innowacje itp. Ale wtedy były do tego przesłanki: na rynku było niewiele marek, nie było zamkniętych (poufnych) informacji o przepisach w domenie publicznej, nie wiedzieliśmy, jak odczytać widmo IR itp., Niewielu technologów z różnych dużych olejów fabryki dzieliły się informacjami. Ale wraz z rozwojem forum i testowaniem produktów mity upadły same, a teraz rosyjski klub naftowy, uznawany nawet przez duże rosyjskie marki za platformę techniczną dla olejów silnikowych, na której przedstawiciele dużych marek oficjalnie zasiadają, a nie oficjalnie, wielu technologów z różnych fabryk świata. A sensacyjna walka znanej marki R ..... L z klubem naftowym pokazała, że nie ma wiary w znane marki i ich oficjalne przyjęcie (później ta marka została całkowicie usunięta z forum) Po co mi? Co więcej, polski klub naftowy przechodzi to samo, co 12 lat temu. Na szacunek zasługuje nie tylko marka EXTREME, ale także Twoje forum, które wzięło na siebie obowiązek edukowania zwykłych kierowców w zakresie technicznych olejów silnikowych i które wydaje się być obiektywne. Dlatego życzę klubowi szybkiego rozwoju, przyciągania do zasobu kompetentnych specjalistów, pozyskiwania informacji poufnych i obiektywnej obrony interesów Twoich klientów. Ale w tej chwili to, co przeczytałem, zwłaszcza jeśli chodzi o naszą markę, nie jest techniczną analizą informacji, ale forum wychwalającym historię firm i oficjalne atesty (marka EXTREME w Rosji jest popularna właśnie dlatego, że profesjonaliści nie mają pytań o nasze oleje nikt nie pyta o przyjęcie oficjalne, bo wszyscy wiedzą co to jest) Dzięki Bogu, że dzięki VENOL, który kiedyś przeszedł procedurę uzyskania dopuszczenia MB (jednym z kilku), a także mojemu doświadczeniu z LOTOSEM, ORLENEM, DOL, większość Rosjan dowiedziała się, czym jest certyfikacja ropy. Kogo to obchodzi, obejrzyj trzy filmy z napisami, jest dużo informacji.
View attachment 4210


Nawet ta sama ASEA nie ukrywa, że to wszystko jest bzdurą http://acea.dossier-on-web.com/eor/engine-oil-registrations/menu/eor/front-page (ten film zawiera szczegółowe informacje https://www.youtube.com/watch?v=iBD52Jdx59w&t=30s W tym filmie opisaliśmy, w jaki sposób uzyskuje się oficjalny wstęp VW (gdzieś od połowy filmu, a także odpowiedź kierownika odpowiedzialnego za nas z API) https://www.youtube.com/watch?v=yp4Pu5WzoYI&t=190s I nikt w Rosji nie zaprzeczył tym informacjom, nawet nasi konkurenci, a prawie 100 000 wyświetleń i 3 000 polubień zwykłych właścicieli samochodów, a zwłaszcza komentarze, wyraźnie pokazują, że ludzie zdjęli różowe okulary i są nam wdzięczni za Informacja.

Szanowni Klienci!

Nie możesz sobie nawet wyobrazić, jak bardzo jestem Ci wdzięczna, że interesujesz się naszymi olejami i mimo że na forum o naszych produktach mówi się słowami z poziomu: „eksperymentować na własne ryzyko i ryzyko” - to dlatego Rozumiejąc, jak obecnie powstają oleje, nadal kupujesz nasze produkty (widzimy to w aktywnej sprzedaży). Jestem nawet pewien, że niektórzy na forum uważają, że oleje klasy EXTREME są tak sformułowane.
I.e. podobno po prostu mieszamy płyny z wiarą i nadzieją, że nagle stworzymy coś dobrego. Świat się zmienił dawno temu. Globalizacja i standaryzacja na wszystkich poziomach. Niemożliwe jest stworzenie nietypowego preparatu na poziomie EXTREME czy REDLINE w fabrycznym laboratorium (nie dotyczy to światowych gigantów, ale oni też współpracują z stowarzyszonymi z nimi ośrodkami naukowymi). Główne komponenty powstają na zasadzie outsourcingu w wyspecjalizowanych ośrodkach badawczych, zwłaszcza w części bazy olejowej, z której później laboratorium fabryczne wytwarza olej spełniający specyfikację i klasyfikację wymaganą przez producenta. Ponadto AMSOIL i REDLINE, podobnie jak my, opracowując nietypowe formulacje (typowe formulacje są banalne i po prostu kupowane w gotowej formie od producentów pakietów dodatków AFTON, INFINEUM, LUBRIZOL, ORONITE) używają zatwierdzonych metod z tego samego INFINEUM lub EVONIK (oczywiście nie jest wolny). Ponownie mówimy o rozwoju nietypowych formuł poziomu PAO + ESTER. Więc wiesz (insider). Rozwiązania PAO + ESTER są od dawna dostępne u wszystkich producentów pakietów dodatków i są dostępne dla mikserów; po prostu producenci pakietów dodatków nie certyfikują ich, bo certyfikacja jest dość droga, a rynek olejów PAO + ESTER jest bardzo mały w porównaniu z hydrokrakingiem. Nie ma to sensu ekonomicznego (bo wiele receptur nie będzie sprzedawanych każdemu, bo są przepisy na oleje hydrokrakingowe).

Podczas następnego testu zużycia (było 10w60) według naszego GOST, zdecydowałem się chwycić Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40, aktywnie polecany na twoim forum. Marka z historią, finansami, nauką itp. Tak więc przepisu takiego nie widziałem już od 10 lat, w połowie 2000 roku był jeszcze robiony, ale teraz już nie. @ poziom1989 w rosyjskim klubie naftowym okresowo pyta SAE 20, specjalistę reologii. Tak więc odpowiedzią SAE 20 na preparat, w którym 80% stanowi PAO, bez hydrokrakingu i estrów, były „głupie oleje”. Chciałem nawet sprawdzić to oświadczenie. Zgodnie z protokołem widzimy zużycie 0,46 i jest to gorsze niż w przypadku EXTREME 10w60, ale także jak w przypadku olejów do hydrokrakingu oraz 0,34 w przypadku naszego eksperymentalnego EXTREME.
View attachment 4206
View attachment 4205
View attachment 4203
View attachment 4204

Przejdźmy do AMSOIL. Nawiasem mówiąc, seria SS nie znajduje się w API. https://engineoil.api.org/Directory/EolcsResultsDetail?accountId=-1&companyId=10079&resultsUrl=/Directory/EolcsResults?accountId=-1&companyName=amsoil
Zrobiliśmy tutaj ciekawy test. https://smazka.ru/article/eto-interesno/posobie-dlya-lyuboznatelnykh-kak-rabotaet-mashina-/
Test stabilności termicznej i momentu tarcia, a także właściwości oleju przy tarciu granicznym. Wyobraź sobie zdziwienie, gdy AMSOIL pokazał wynik LUKOL. To innowacyjna firma, lider na rynku. Tutaj znowu, jak to? Zdali nawet test Sekwencji IIIH i ASTM 4172 mają 0,35 (choć według naszych testów jest to 0,54). Ogólnie rzecz biorąc, w Rosji teraz wszyscy wpadają w panikę, jak to się stało? Czekamy na analizę laboratoryjną. Otóż już wiadomo, że AMSOIL to marka, która zaczęła obniżać koszt receptury (PAO 30% + VHVI 30%). Test nie jest certyfikowany, ale mimo wszystko wiele mówi.


View attachment 4208
View attachment 4207
View attachment 4209



W następnej wiadomości napiszę informacje o nowościach w naszym asortymencie, jeśli mnie nie zablokują i usunę / edytuję tę wiadomość.
Jeśli kpisz z API i ACEA to po co stosujesz gotowe pakiety opracowane aby spełniać ich wymogi w oparciu o ścisłe receptury i mieszanki narzuconych olejów bazowych?
Może tak jest taniej bo masz składniki już zmieszane ale jeśli chcesz serio lepiej to nie tą drogą bo zmieniając oleje bazowe a nawet sam wiskozator już wyrzucasz do kosza to za co zapłaciłeś czyli jakość, bezpieczeństwo oraz możliwość uzyskania aprobaty albo spełnienia danej normy bez wielu dodatkowych drogich testów.
Wielka 4 idzie w innym kierunku niż Ty, niedrogie oleje bazowe GII-GIII, niewiele PAO jeśli w ogóle, ale za to bardzo precyzyjnie dobrane do konkretnych olejów bazowych danych dostawców pakiety dodatków aby spełnić najnowsze wymogi na podstawie wielu drogich testów uzgodnionych z producentami silników.
Nikt z wielkiej 4 nie da gwarancji jakości i spełnienia norm / aprobat jeśli użyjesz innych składników niż z receptury dla danego pakietu.
 
większość Rosjan dowiedziała się, czym jest certyfikacja ropy. Kogo to obchodzi, obejrzyj trzy filmy z napisami, jest dużo informacji.


Nawet ta sama ASEA nie ukrywa, że to wszystko jest bzdurą http://acea.dossier-on-web.com/eor/engine-oil-registrations/menu/eor/front-page (ten film zawiera szczegółowe informacje
W tym filmie opisaliśmy, w jaki sposób uzyskuje się oficjalny wstęp VW (gdzieś od połowy filmu, a także odpowiedź kierownika odpowiedzialnego za nas z API)
I nikt w Rosji nie zaprzeczył tym informacjom, nawet nasi konkurenci, a prawie 100 000 wyświetleń i 3 000 polubień zwykłych właścicieli samochodów, a zwłaszcza komentarze, wyraźnie pokazują, że ludzie zdjęli różowe okulary i są nam wdzięczni za Informacja.
@Bonker, skoro chcecie być poważną firmą (nie tylko krzykliwą marką), MUSICIE zdobyć oficjalne aprobaty producentów OEM.
W przeciwnym wypadku nikt nie będzie nawet próbował stosować Waszych olejów w samochodach objętych gwarancją lub stosunkowo nowych.
Jeżeli te wszystkie aprobaty i normy są bzdurą to usuńcie je ze swoich etykiet i materiałów reklamowych.
Wypisywanie procentowej zawartości PAO i POE to może na grupach fb wystarcza ...

PS
Nadal nie doczekałem się odpowiedzi na moje pytanie odnośnie oleju GTJ ...
(ilość Ca)
 
Status
Zamknięty, nie można już odpowiadać.
Back
Top