Dzień dobry!
Czytałem komentarze na różne tematy dotyczące naszej marki w ciągu ostatnich sześciu miesięcy i przypomniałem sobie początek narodzin rosyjskiego klubu naftowego w 2007 roku. W tamtym czasie wierzyliśmy też w oficjalne aprobaty, w historię marek, w innowacje itp. Ale wtedy były do tego przesłanki: na rynku było niewiele marek, nie było zamkniętych (poufnych) informacji o przepisach w domenie publicznej, nie wiedzieliśmy, jak odczytać widmo IR itp., Niewielu technologów z różnych dużych olejów fabryki dzieliły się informacjami. Ale wraz z rozwojem forum i testowaniem produktów mity upadły same, a teraz rosyjski klub naftowy, uznawany nawet przez duże rosyjskie marki za platformę techniczną dla olejów silnikowych, na której przedstawiciele dużych marek oficjalnie zasiadają, a nie oficjalnie, wielu technologów z różnych fabryk świata. A sensacyjna walka znanej marki R ..... L z klubem naftowym pokazała, że nie ma wiary w znane marki i ich oficjalne przyjęcie (później ta marka została całkowicie usunięta z forum) Po co mi? Co więcej, polski klub naftowy przechodzi to samo, co 12 lat temu. Na szacunek zasługuje nie tylko marka EXTREME, ale także Twoje forum, które wzięło na siebie obowiązek edukowania zwykłych kierowców w zakresie technicznych olejów silnikowych i które wydaje się być obiektywne. Dlatego życzę klubowi szybkiego rozwoju, przyciągania do zasobu kompetentnych specjalistów, pozyskiwania informacji poufnych i obiektywnej obrony interesów Twoich klientów. Ale w tej chwili to, co przeczytałem, zwłaszcza jeśli chodzi o naszą markę, nie jest techniczną analizą informacji, ale forum wychwalającym historię firm i oficjalne atesty (marka EXTREME w Rosji jest popularna właśnie dlatego, że profesjonaliści nie mają pytań o nasze oleje nikt nie pyta o przyjęcie oficjalne, bo wszyscy wiedzą co to jest) Dzięki Bogu, że dzięki VENOL, który kiedyś przeszedł procedurę uzyskania dopuszczenia MB (jednym z kilku), a także mojemu doświadczeniu z LOTOSEM, ORLENEM, DOL, większość Rosjan dowiedziała się, czym jest certyfikacja ropy. Kogo to obchodzi, obejrzyj trzy filmy z napisami, jest dużo informacji.
View attachment 4210
Nawet ta sama ASEA nie ukrywa, że to wszystko jest bzdurą
http://acea.dossier-on-web.com/eor/engine-oil-registrations/menu/eor/front-page (ten film zawiera szczegółowe informacje
https://www.youtube.com/watch?v=iBD52Jdx59w&t=30s W tym filmie opisaliśmy, w jaki sposób uzyskuje się oficjalny wstęp VW (gdzieś od połowy filmu, a także odpowiedź kierownika odpowiedzialnego za nas z API)
https://www.youtube.com/watch?v=yp4Pu5WzoYI&t=190s I nikt w Rosji nie zaprzeczył tym informacjom, nawet nasi konkurenci, a prawie 100 000 wyświetleń i 3 000 polubień zwykłych właścicieli samochodów, a zwłaszcza komentarze, wyraźnie pokazują, że ludzie zdjęli różowe okulary i są nam wdzięczni za Informacja.
Szanowni Klienci!
Nie możesz sobie nawet wyobrazić, jak bardzo jestem Ci wdzięczna, że interesujesz się naszymi olejami i mimo że na forum o naszych produktach mówi się słowami z poziomu: „eksperymentować na własne ryzyko i ryzyko” - to dlatego Rozumiejąc, jak obecnie powstają oleje, nadal kupujesz nasze produkty (widzimy to w aktywnej sprzedaży). Jestem nawet pewien, że niektórzy na forum uważają, że oleje klasy EXTREME są tak sformułowane.
I.e. podobno po prostu mieszamy płyny z wiarą i nadzieją, że nagle stworzymy coś dobrego. Świat się zmienił dawno temu. Globalizacja i standaryzacja na wszystkich poziomach. Niemożliwe jest stworzenie nietypowego preparatu na poziomie EXTREME czy REDLINE w fabrycznym laboratorium (nie dotyczy to światowych gigantów, ale oni też współpracują z stowarzyszonymi z nimi ośrodkami naukowymi). Główne komponenty powstają na zasadzie outsourcingu w wyspecjalizowanych ośrodkach badawczych, zwłaszcza w części bazy olejowej, z której później laboratorium fabryczne wytwarza olej spełniający specyfikację i klasyfikację wymaganą przez producenta. Ponadto AMSOIL i REDLINE, podobnie jak my, opracowując nietypowe formulacje (typowe formulacje są banalne i po prostu kupowane w gotowej formie od producentów pakietów dodatków AFTON, INFINEUM, LUBRIZOL, ORONITE) używają zatwierdzonych metod z tego samego INFINEUM lub EVONIK (oczywiście nie jest wolny). Ponownie mówimy o rozwoju nietypowych formuł poziomu PAO + ESTER. Więc wiesz (insider). Rozwiązania PAO + ESTER są od dawna dostępne u wszystkich producentów pakietów dodatków i są dostępne dla mikserów; po prostu producenci pakietów dodatków nie certyfikują ich, bo certyfikacja jest dość droga, a rynek olejów PAO + ESTER jest bardzo mały w porównaniu z hydrokrakingiem. Nie ma to sensu ekonomicznego (bo wiele receptur nie będzie sprzedawanych każdemu, bo są przepisy na oleje hydrokrakingowe).
Podczas następnego testu zużycia (było 10w60) według naszego GOST, zdecydowałem się chwycić Meguin Megol Super Leichtlauf 5W-40, aktywnie polecany na twoim forum. Marka z historią, finansami, nauką itp. Tak więc przepisu takiego nie widziałem już od 10 lat, w połowie 2000 roku był jeszcze robiony, ale teraz już nie. @ poziom1989 w rosyjskim klubie naftowym okresowo pyta SAE 20, specjalistę reologii. Tak więc odpowiedzią SAE 20 na preparat, w którym 80% stanowi PAO, bez hydrokrakingu i estrów, były „głupie oleje”. Chciałem nawet sprawdzić to oświadczenie. Zgodnie z protokołem widzimy zużycie 0,46 i jest to gorsze niż w przypadku EXTREME 10w60, ale także jak w przypadku olejów do hydrokrakingu oraz 0,34 w przypadku naszego eksperymentalnego EXTREME.
View attachment 4206
View attachment 4205
View attachment 4203
View attachment 4204
Przejdźmy do AMSOIL. Nawiasem mówiąc, seria SS nie znajduje się w API.
https://engineoil.api.org/Directory/EolcsResultsDetail?accountId=-1&companyId=10079&resultsUrl=/Directory/EolcsResults?accountId=-1&companyName=amsoil
Zrobiliśmy tutaj ciekawy test.
https://smazka.ru/article/eto-interesno/posobie-dlya-lyuboznatelnykh-kak-rabotaet-mashina-/ Test stabilności termicznej i momentu tarcia, a także właściwości oleju przy tarciu granicznym. Wyobraź sobie zdziwienie, gdy AMSOIL pokazał wynik LUKOL. To innowacyjna firma, lider na rynku. Tutaj znowu, jak to? Zdali nawet test Sekwencji IIIH i ASTM 4172 mają 0,35 (choć według naszych testów jest to 0,54). Ogólnie rzecz biorąc, w Rosji teraz wszyscy wpadają w panikę, jak to się stało? Czekamy na analizę laboratoryjną. Otóż już wiadomo, że AMSOIL to marka, która zaczęła obniżać koszt receptury (PAO 30% + VHVI 30%). Test nie jest certyfikowany, ale mimo wszystko wiele mówi.
View attachment 4208
View attachment 4207
View attachment 4209
W następnej wiadomości napiszę informacje o nowościach w naszym asortymencie, jeśli mnie nie zablokują i usunę / edytuję tę wiadomość.