• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Głowica

  • Thread starter Deleted member 81548
  • Start date
D

Deleted member 81548

Gość
Cześć
Czy idzie poznać po kolorze lub nagarach (ewentualnie czymś innym) w komorze spalania czy głowica miała jakąś nieszczelność na zaworach albo czy chodziła głównie na benzynie czy LPG?
Moja głowica ze względu na to że ma 200k na gazie dokonała żywota na 2 cylindrach. I teraz szukam po alledrogo głowicy i widać różnicę w komorach spalania. Jedne ciemne, drugie jasne, bez nagarów z nagarami. I zastanawiam się czy są jakieś wskazówki przy wyborze żeby nie wtopić (lub ograniczycvtę możliwość) i kupić głowicy też z powypalanymi gniazdami - bo to tylko nie potrzebne odsyłki zwroty itd. szkoda czasu po prostu
 
Nie znam odpowiedzi na Twoje pytanie, ale jaki to silnik zapytam z ciekawości ?
 
Wyszedłbym z założenia, że po kupnie i tak należy ją oddać do warsztatu regenerującego głowice na planowanie, wymianę uszczelniaczy itp. więc jak coś będzie nie tak, to chłopaki to ogarną. Najważniejsze, żeby nie była pęknięta

PS. Dlaczego nie zregenerujesz swojej?
 
Jasne punkty na gniazdach zaworowych to miejsca którymi ucieka kompresja i wypalają się zawory.
 
Back
Top