D
Deleted member 81548
Gość
Cześć
Czy idzie poznać po kolorze lub nagarach (ewentualnie czymś innym) w komorze spalania czy głowica miała jakąś nieszczelność na zaworach albo czy chodziła głównie na benzynie czy LPG?
Moja głowica ze względu na to że ma 200k na gazie dokonała żywota na 2 cylindrach. I teraz szukam po alledrogo głowicy i widać różnicę w komorach spalania. Jedne ciemne, drugie jasne, bez nagarów z nagarami. I zastanawiam się czy są jakieś wskazówki przy wyborze żeby nie wtopić (lub ograniczycvtę możliwość) i kupić głowicy też z powypalanymi gniazdami - bo to tylko nie potrzebne odsyłki zwroty itd. szkoda czasu po prostu
Czy idzie poznać po kolorze lub nagarach (ewentualnie czymś innym) w komorze spalania czy głowica miała jakąś nieszczelność na zaworach albo czy chodziła głównie na benzynie czy LPG?
Moja głowica ze względu na to że ma 200k na gazie dokonała żywota na 2 cylindrach. I teraz szukam po alledrogo głowicy i widać różnicę w komorach spalania. Jedne ciemne, drugie jasne, bez nagarów z nagarami. I zastanawiam się czy są jakieś wskazówki przy wyborze żeby nie wtopić (lub ograniczycvtę możliwość) i kupić głowicy też z powypalanymi gniazdami - bo to tylko nie potrzebne odsyłki zwroty itd. szkoda czasu po prostu