jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Fuchs GT1 Flex 5 0W-20
Analizę i olej ufundowali @DjStar , @Piociula , @imć , @Noel , @Frogozord , @R70 , @plpawzaw , @sprajt2 , @Szuiram76 , @Boguś , @orzeszpole , @jerseyAdmin oraz anonimowi. Dziękujemy
Lepkość SAE: 0W-20
Specyfikacje:
Rekomendacje:
Strona Oleju:
Opis:
Mix detergentów Ca/Mg wskazuje na nowoczesny przepis, który minimalizuje występowanie LSPI. Dodatkowo dodano Na który charakteryzuje się wysoką alkalicznoscią, dlatego wystarczające jest male stężenie. Klasyczny ZnDTP również jako AO/AW. Mo (prawdopodobnie Trinuclear molybdenum), a tutaj należy zachować ostrożność w celu zachowania kompatybilności i skuteczności. W zupełności wystarczy niższe stężenie tego wielofunkcyjnego dodatku. Obecność boru wskazuje na zastosowanie bezpopiołowego środka dyspergującego. Natomiast Ni oraz glin (Al) mogą pochodzić ze znaczników w oleju albo z zanieczyszczeń na linii produkcyjnej. Te pierwiastki mogą pojawić się w UOA jako metale zużyciowe, dlatego zawsze warto mieć próbkę refencyjną.
FTIR pokazuje mix HC/PAO, jakiś dodatek estrowy, fenolowe AO.
Olej, jak wskazaliśmy na początku, oparty o nowoczesny i rzadko spotykany przepis z sodem. Bodajże jedynym innym olejem mającym ten pierwiastek w składzie jaki badaliśmy był Eneos Ultra S 0W-30. Można bez obaw stosować w nowoczesnych silnikach zarówno benzynowych jak i diesla wymagających oleju w tej lepkości. Oficjalne aprobaty MB, BMW czy JLR pozwalają stosować go także w okresie gwarancji w odpowiednich pojazdach.
Opakowanie:
Analizę i olej ufundowali @DjStar , @Piociula , @imć , @Noel , @Frogozord , @R70 , @plpawzaw , @sprajt2 , @Szuiram76 , @Boguś , @orzeszpole , @jerseyAdmin oraz anonimowi. Dziękujemy
Lepkość SAE: 0W-20
Specyfikacje:
- ACEA C5/C6
- API SP+RC/SN PLUS + RC
- ILSAC GF-6A
- BMW LL-17 FE+
- Jaguar Land Rover STJLR.03.5006
- MB 229.71, 229.72
- OV 040 1547-A20
Rekomendacje:
- Chrysler MS-12145
- FIAT 9.55535-GSX
- Ford WSS-M2C947-A, WSS-M2C947-B1, WSS-M2C962-A1
- Jaguar Land Rover STJLR.51.5122
- Volvo VCC RBS0-2AE
Strona Oleju:
TITAN GT1 FLEX 5 SAE 0W-20 | Środki smarowe do zastosowań motoryzacyjcych | FUCHS OIL CORPORATION (PL) SP Z.O.O.
Najwyższej jakości olej silnikowy w przełomowej klasie lepkości, na bazie technologii XTL. Specjalnie stworzony do wysokoobciążonych silników po downsizingu dla zapewnienia maksymalnej oszczędności paliwa i obniżenia emisji CO2. Zapewnia doskonały rozruch w niskich temperaturach, bardzo szybką...
www.fuchs.com
Opis:
Mix detergentów Ca/Mg wskazuje na nowoczesny przepis, który minimalizuje występowanie LSPI. Dodatkowo dodano Na który charakteryzuje się wysoką alkalicznoscią, dlatego wystarczające jest male stężenie. Klasyczny ZnDTP również jako AO/AW. Mo (prawdopodobnie Trinuclear molybdenum), a tutaj należy zachować ostrożność w celu zachowania kompatybilności i skuteczności. W zupełności wystarczy niższe stężenie tego wielofunkcyjnego dodatku. Obecność boru wskazuje na zastosowanie bezpopiołowego środka dyspergującego. Natomiast Ni oraz glin (Al) mogą pochodzić ze znaczników w oleju albo z zanieczyszczeń na linii produkcyjnej. Te pierwiastki mogą pojawić się w UOA jako metale zużyciowe, dlatego zawsze warto mieć próbkę refencyjną.
FTIR pokazuje mix HC/PAO, jakiś dodatek estrowy, fenolowe AO.
Olej, jak wskazaliśmy na początku, oparty o nowoczesny i rzadko spotykany przepis z sodem. Bodajże jedynym innym olejem mającym ten pierwiastek w składzie jaki badaliśmy był Eneos Ultra S 0W-30. Można bez obaw stosować w nowoczesnych silnikach zarówno benzynowych jak i diesla wymagających oleju w tej lepkości. Oficjalne aprobaty MB, BMW czy JLR pozwalają stosować go także w okresie gwarancji w odpowiednich pojazdach.
Opakowanie: