• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Hamulce

Adrianuss90

Użytkownik
Lokalizacja
Schweinfurt
Samochód
Opel Astra H GTC 2.0T Z20LER 234KM
Pozwolę sobie założyć ten temat, bo zbliża się u mnie powoli wymiana kompletu hamulców tył/przód i stoję przed wyborem w/w do mojej Aśki między zimmermanem a mikoda GT, czy ktoś użytkował może tarcze od mikody i mógłby się podzielić opiniami?
Bo jak czytam opinie na innych forach to rozstrzał opinii jest tak wielki, że nie wiem czy je wybrać, a fajnie też by było wesprzeć Częstochowską firmę :)
 
Co do Mikody są właśnie różne opinie i nigdy jeszcze się na nie, nie zdecydowałem. Moj sprawdzony zestaw to Textar.
 
To samo ate są różne opinie ja mam w bmw e39 i się spisują znakomicie a textary miałem w e36 też bardzo dobre kolega miał tarcze mikody i klocki trw i też nie narzekał
 
Do normalnej jazdy zwykłe gładkie markowe tarcze Textar, Brembo, Bosch itp. i do tego jakiś lepszy kolcek. Kwestia ile chcesz wydać.
pawelus napisał:
GALFER SPORT

Już od dłuższego czasu Galfer nie ma ich w ofercie, zostały zastąpione serią High Performance
 
Textar, klocki i tarcze. Jedyny zestaw poza ORI jakiego nie udało mi się pogiąć w Alfie ;)
 
Miałem TRW było ok kilka lat,teraz mam klocki i tarcze Delphi też jest ok .
 
Gładkie tarcze plus dobre klocki i będzie git. Zależy od budżetu.
 
Budżet tak w granicach 700-1000zł, miałybyć zimmermany ale miałem zonka bo jak patrzyem zestaw wychodzi odpowiednio 1500 i 1000zł a jak się kupuje osobno wychodzi 600 i 400zł nie wiem od czego to zależy że zestaw jest taka duża przebitka
 
A ile kosztuje zestaw OEM w ASO?
Może to jest najlepsze wyjście?
 
Nie pytałem i strach spytać, sprawdzałem jaki zestaw był montowany po numerze VIN to wyszło mi że Zimmermany
https://www.autodoc.pl/zimmermann/7789699?fbclid=IwAR0pVwa5KenFdZU6BNHcgPcRgVK3mQ1Hd6jp8CseEG3lduE-5Mhn-devpW4
https://www.autodoc.pl/zimmermann/7789696?fbclid=IwAR1_EGth6khsy9vj7Z9YfRbtn-JfuG2LlRy6uqgWtcgJytD4mrrOcvcOlQM
i koszt w granicach 2700 wychodzi, zastanawia mnie fakt czemu robią taką przebitkę na zestawie, jak przy zakupie osobno tarcz i klocków zimmermana koszty wychodzą w granich 800-900zł
 
No to zapytaj, bo w Oplu nie przesadzają z cenami.
Ja mam 2 letni samochód i często jestem w stanie kupić taniej części oryginalne w ASO, niż bdb zamienniki.
Dla przykładu filtr kabinowy:
- w ASO 150
- Knecht 160-180
OK, manna mam za 99, filtrona za 40, ale taniocha nie popłaca (no, poza mannem).
 
Przykład z ASO Opel w niemczech z racji że tu mieszkam, głośnik przód insignia 120euro za 1szt, więc zestaw hamulcy obstawiam w granicach 700-800 euro, ale podjadę do opla popołudniu i się dowiem o koszty i jakie są te OEMowskie
 
Auto Löffler Schweinfurt, komplet hamulcy przód/tyl do mojej Aśki marki Opel Oo 674euro, ktoś wie co to za marka tych hamulców Opel? :D

Sorry za post pod postem, nie mogłem edytować poprzedniego posta
 
A... napisz to jakiegoś polskiego ASO.
Astra H to juz leciwe samochody, niewielu chce płacić taką kasę, a ASO mają parcie na sprzedaż.

2900 PLN to dość drogo ...
 
No o tym mówiłem, że na pewno przez ASO nie kupię, za tą cenę to już bym miał chyba jedną z wyższych półek do samochodów cywilnych na ceramice

ze strony opla zestaw wychodzi 1600-1700
https://doopla.pl/pl/p/Zestaw-hamulcowy-przod-tarcze-klocki-Opel-Astra/4574
https://doopla.pl/pl/p/Zestaw-hamulcowy-tyl-Astra%2C-Zafira%2C-Meriva%2C-/4575
 
1700 już lepiej wygląda.
No nic, porównaj ceny z zestawem klasy ATE, TRW i decyduj.
 
No to tak zestaw zimmerman wychodzi 2700, osobno 1000zł, zestaw mikoda gt + klocki steiger 750-800zł trw granice 100zł ale teraz mam je i strasznie pylą, Ate koło 1000-1500 wyjdzie
 
Hm, ATE vs OEM.
Różnica od 200 do 700 PLN.
Dużo, mało?
Ja chyba na ATE bym postawił.
"Egzotyki" to nie moja bajka ;)
 
Pytanie za 100pkt kto robi OEM bo na pewno nie opel, ja chyba zaryzykuje i skuszę się na mikode gt
 
Back
Top