Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Potwierdzone info. Też to zauważyłem na Zimmermannach z przodu i Textarach z tyłu. Myłem auto i za kilka chwil tył rudy a przód nic. Auto stało czasem po 4tygodnie i przednie wymagały jednego lekkiego hamowania a tylne często rozbiórki i czyszczenia. Teraz skusiłem się na OE Renault i znowu przeklinam.Poza wyżej wymienionymi firmami, również ATE posiada powłoki (tam gdzie nie jest obszar roboczy tarczy). Co do samych tarcz, dodaje sie w odpowiednich ilościach Mo, V, Ni i wspomniany Cr, a także tzw. pierwiastki ziem rzadkich, ale w takich stosunkach między sobą, aby nie zmienić znacząco równowagi Fe-C. Tego typu tarcze poza podwyższoną odpornością na korozję, są znacznie twardsze i potrafią lepiej odprowadzać ciepło.
@Gardor już kiedyś pisałem, że ATE to marka, a nie producent. Klocki robi dla nich Galfer, Textar, Ferodo. W Golfie mam z tyłu fabryczne klocki z logo VW, nadrukiem laserowym ATE i wytłoczonym napisem Textar, także ten ostatni to wyprodukował, sprzedał marce ATE, która zrobiła resztę napisów, a VW dołożył swoje 100 % do ceny.
Ale w niczym nie musisz poprawiać, bo napisałeś to samo, co ja. Natomiast napis ATE jest u mnie na samym klocku zrobiony nadrukiem, który każdy może wykonać.Kaczorek muszę Cię poprawić
Na Twoim klocku:
VW producent auta wiadomo.
ATE oznacza dostawce układu hamulcowego
RoadHouse należy do TRW. Miałem w dwóch autach i bezproblemowe były. Powiem nawet ze lepsze niz TRW bo nie tak twarde i nie niszczyły tarczy. Ja już nigdy nie założę klocków TRW(Za kazdym razem klocki zurzyte w 60% a traczy nie ma !!! )Potrzebuje na szybko założyć tarcze i klocki do samochodu znajomego. Ma być tanio i dobrze. Myślę o całym zestawie RoadHouse, albo Delphi bo te dwa zestawy wychodzą najkorzystniej cenowo i mam na szybko dostępne. Ktoś ma z nimi doświadczenie?