• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Hamulce

Budżetowo i dobrze - zwykłe gładkie Remsa. Dobre też są zwykłe Brembo, Textar z końcówką numeru katalogowego ....03, a jeszcze lepsze Textar ....05, ale to już do aut ciężkich i szybko jeżdżących. Kiedyś kumpel testował w e46 na dużej tarczy 325mm, zaczął od ATE Power Disc, jeden sezon i zwichrowane, Brembo Max - powtórka, zwykłe Remsa wytrzymały i hamowały mu tak samo.
 
Remsa + tarcze Pagida to był super zestaw(Alfa 147).W innym aucie gdzie gdzie pierwszy raz założyłem Remsa były jakies budżetowe tarcze to byłem zdziwiony ze tanie klocki tak dobrze hamowały (nie pamiętam co to była za tarcza bo to z 8 lat wstecz jak nie więcej).
 
Właśnie patrzyłem na Remsy i Road House, mają takie same wykonanie i ten sam numer mieszanki, patrzyłem do peugeota 307 na tylną ośkę. Nawet ich tarcze hamulcowe są w ten sam sposób zabezpieczone antykorozyjnie i dopatrzyłem się, że tak jak i tarcze trw (które różnią się tylko czarnym kolorem zabezpieczenia) są wszystkie robione w Chinach. Klocki produckcja w tym samym zakładzie w Hiszpani, mają tam nawet główne logo Remsa/Road House. I niby wszystkie ich klocki spełniają ten test zjazdu w Alpach, jest filmik na youtube.
 
Tu moje dawne Stilo hamuje ze 150 do 70 na klockach Remsa i tarczach zwykłych Brembo, pamiętam, że kto wsiadł za kierownicę, to po pierwszym hamowaniu był efekt, jakby lewą nogą nacisnął hamulec.
Można obejrzeć od 45 sekundy.

 
Odnośnie wcześniejszej inf. dot. producentów: Textar, Jurid, Ferodo i Galfer prod. klocki. A w przypadku tarcz to jak to wygląda ? Kto rzeczywiście produkuje, a kto zleca/pakuje ? Zimmermann, Galfer, etc.?
 
Jestem leworęczny, a właściwie lewostronny i chwilę się zastanawiałem którą nogą hamuję ;) Ale faktycznie, nie jest to lewa.
 
Zamówiłem te Remsy, już założone. Fajnie wykonane klocki.


W ogóle śmieszna sytuacja, znajomy mówi że coś trze w czasie jazdy xD
 

Attachments

  • 120998288_643877796331392_928563923630507042_n.jpg
    120998288_643877796331392_928563923630507042_n.jpg
    541,9 KB · Odwiedzin: 219
  • 121005258_258169442191481_4220029347951498979_n.jpg
    121005258_258169442191481_4220029347951498979_n.jpg
    514,9 KB · Odwiedzin: 215
  • 121062866_2749949945241597_2428609006522362285_n.jpg
    121062866_2749949945241597_2428609006522362285_n.jpg
    634 KB · Odwiedzin: 206
Prowadnice jarzma sprawdziłeś i nasmarowałeś? Klocek masz krzywo wytarty stąd to pytanie :)
 
Oczywiście sprawdzone, nie były w ogóle zatarte, ktoś kiedyś nasmarował, ale był to jakiś czarny smar jak grafitowy. Wyczyściłem wszystko, posmarowałem prowadniczki Textarem cerateckiem.
 
Hamulce tył jaki zestaw polecacie,Honda Crv 2010r.
 
Metelli, na tył wystarczą.

Wysłane z mojego SM-A405FN przy użyciu Tapatalka
 
A co sądzicie o Mikodach? Chodzi mi o same tarcze, chce kupić nacinane i nawiercane na tył. :)
 
Ja przejechałem ok 4 tys na zimermanach sport - nawierconych przód/ tył . Z tylu klocek standardowy a z przodu brembo x tra . Szczerze spektakularnych efektów brak . Trochę żałuje ze przypłaciłem za tarcze bo trzeba było brać standardowe .
 
Ja potwierdzę klocki TRW, na przodzie założone z tarczami jurid i więcej tarczy zjedzone jak klocka 😂 ale za to klocki i tarcze Delphi co zakładałem do drugiego auta w domu i powiem że za tą cenę jest petarda.
 
Dokładnie.Zbędne fajerweki.
Przed zakupem i zaraz po zamontowaniu Twoje odczucia ze masz takie super ładne i w ogóle tarcze.... po tem z każdym przejechanym km szukasz na sile potwierdzenia o wyższości takich tarcz nad zwykłymi :)
Pamiętaj ze tył hamuje w max ok 30 % on ma stabilizować auto . W zwykłym aucie głowice hamują przednie koła . W normalnej jeździe przerost formy .... pamiętaj ze wiercone / nacinane tarcze maja zdecydowanie krótszy żywot . Klocki tez zjadają dużo sxybciej
 
@MarcinM-Lbn główną robotę robi klocek.. taka prawda.. więc nie wiem co chciałeś spektakularnego po zmianie tarczy zauważyć. Ja Zimmermann sporty mam od ponad 60tys km, 3komplety klocków już przejechane. Tarcze nieraz świeciły przy hamowaniach rzędu +250 do 50-60 lub zmieniały na dłuższą chwilę barwę na fioletowe. Są nie do zajechania.
 

Attachments

  • IMG_20191202_203843_compress31.jpg
    IMG_20191202_203843_compress31.jpg
    540,4 KB · Odwiedzin: 206
Back
Top