Speedmaniac41
Użytkownik
- Samochód
- Alfa Romeo Giulietta QV 1.75TBi TCT
Moje TRW również szybko pokrywają się korozją, aczkolwiek jest zima, sól na drogach, wysoka wilgotność... To nie pomaga w kwestii rdzewienia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Dobra informacja, jaka pora zima/lato tak było ?Zimmermann gładki nadzwyczaj dobrze opierał się korozji.
Clio stoi już ze trzy tygodnie a Focus od wczoraj i gorzej wyglądają te na Focusie z solą czy bez Sam już eksperymentował nie będę i będę wybierał Zimmermanna chyba, że OE będzie w zbliżonej cenie tak jak trafiło mi się w przypadku Clio. Przerobiłem już tych kompletów hamulców od zarąbania. Podstawą hamowania jest klocek. Teraz jeżdżę znacznie spokojniej to zależy mi na tym, by nie gniły od patrzenia. Nawiercane i nacinane też przerabiałem i nie znoszę tego hałasu.Moje TRW również szybko pokrywają się korozją, aczkolwiek jest zima, sól na drogach, wysoka wilgotność... To nie pomaga w kwestii rdzewienia
Cały rok. Po 4-5tygodni na trawie. Z klockami Zimmermanna. Hamowało to tak, jak seria hamować powinna czyli średnio ale nie piszczało i chyba pół roku jazdy autostradą zajęło mi ich skrzywienie. Najdłużej ze wszystkich zamienników jakie do tej pory miałem. Później zmieniłem na większe z klockami Galfer 1055 i tych już nie pokrzywiłem do sprzedaży auta. Gdzieś tu się pląta temat o współczynnikach tarcia różnych mieszanek klocków. Skorzystałem z tego i do Clio założyłem tarcze OE i klocki Hella Pagid (cena najzywklejszych zamienników). Narazie rewelacja w tej kasie a były nawet niespodziewanie na torze w Jastrzębiu.Dobra informacja, jaka pora zima/lato tak było ?
@Kaban Większe, czyli nadal Zimmermann ?Najdłużej ze wszystkich zamienników jakie do tej pory miałem. Później zmieniłem na większe z klockami Galfer 1055 i tych już nie pokrzywiłem do sprzedaży auta.
Co wnosi zmiana elastyków na w oplocie do skuteczności hamowania?Z własnego doświadczenia mogę napisać, że dobre efekty daje wymiana przewodów elastycznych ze zwykłych na przewody w oplocie. Moim zdaniem zabieg dużo sensowniejszy niż sportowe klocki.
Pół biedy jak podczas montażu to wychodzi.z opinii znajomego mechanika wiem, że mają ostatnio dużo reklamacji na tą firmę
Nie sprzeczam się, ale jakoś zmiana klocków na + mi bardziej przemawia, tak czysto obrazkowo.Z własnego doświadczenia mogę napisać, że dobre efekty daje wymiana przewodów elastycznych ze zwykłych na przewody w oplocie. Moim zdaniem zabieg dużo sensowniejszy niż sportowe klocki.
Oplot to tylko ochrona przed uszkodzeniem. Całą robotę robi wąż teflonowy który nie puchnie jak guma.Jak przewód jest w oplocie to nie ma jak zwiększać objętości
Czyżby ? W pastach B5 to norma była, 2 lata i musiały być nowe .Oplot to tylko ochrona przed uszkodzeniem. Całą robotę robi wąż teflonowy który nie puchnie jak guma.
Czyżby ? W pastach B5 to norma była, 2 lata i musiały być nowe.
Ile się śfagier zaklęć nawymawiał.
@STREAM-HD
Ciśnienie które wytwarza pompa powinno iść w tłoczek aby mocniej dociskał do tarczy . Jak masz zwykły przewód to on puchnie i cześć ciśnienia się "marnuje" bo przewód zachowuje sie jak balon. Jak przewód jest w oplocie to nie ma jak zwiększać objętości i ciśnienie idzie bezpośrednio do tłoczka a ten cisnie klocek do tarczy i masz lepsze hamowanie bardziej precyzyjne i z wyczuciem