jns6
Użytkownik
- Samochód
- wiele
Wydaje mi się że wyliczanie firm tarcz i klocków w kontekście piszczenia niewiele wnosi.
Montowałem do swoich aut wiele kompletów - od najtańszej chińszyzny do dobrych markowych produktów do zacisków 1 do 4 tłoczkowych i nigdy nie miałem takich problemów.
Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest idealne doczyszczenie piast, nowe blaszki, montaż na odpowiednich pastach i ew. podszlifowanie krawędzi klocka. Tylko tyle i aż tyle.
Kwestie montażu racingowych zestawów do cywilnego użytkowania pomijam.
Montowałem do swoich aut wiele kompletów - od najtańszej chińszyzny do dobrych markowych produktów do zacisków 1 do 4 tłoczkowych i nigdy nie miałem takich problemów.
Moim zdaniem kluczem do sukcesu jest idealne doczyszczenie piast, nowe blaszki, montaż na odpowiednich pastach i ew. podszlifowanie krawędzi klocka. Tylko tyle i aż tyle.
Kwestie montażu racingowych zestawów do cywilnego użytkowania pomijam.