Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nawiercane miałem Zimmermann Sport i wiem , że otworki się zapychają błotem, pyłem i rdzą, co jakiś czas wkrętarka , wiertło 3,8 mm i przewiercałem na wylot usuwając osad , jeśli ktoś się nie chce bawić to brać coat
Wysłane z mojego ASUS_X00TD przy użyciu Tapatalka
To dopiero gdzieś za miesiąc. Muszę chwilę na nich pojeździć, zrobić choć ze 2 szybkie trasy i dopiero będę oceniać. Ale jestem dobrej myśli. Kilka dni szukałem i się nie mogłem zdecydować. Chciałem topowe tarcze Dark Performance Composite Ultra ale cena 2350 zł za 1 tarczę mnie pokonała (chcę zmienić auto za ok 2 lata). Klocki zamówiłem takie jak chciałem.Daj znać jak wyszło.
Dla mnie chińszczyzna. Wolałbym już Metelli.witam co sądzicie o tarczach firmy rotinger ? chce do mojego golfa założyć nawiercane
To że w gumie na sucho wiem.Sworznie w układach ATE zawsze mają chodzić na sucho.
Jak robiłem hamulce w Leonie, nie dawałem kleju, wszystko chodzi normalnie.To że w gumie na sucho wiem.
Mi chodzi o gwint na końcu sworznia,
który się wkręca w jarzmo.
Czy należy go dodatkowo zabezpieczyć klejem do gwintów czy nie?
Ja w te sworznie daje smaru do tłoczków i chodzi lepiej jak wyjechała z salonu. [bo nierówno brała klocki].Sworznie w układach ATE zawsze mają chodzić na sucho.
Jeśli planuję zmienić w obu przednich kołach gumki na nowe Ate to w tym wypadku jedynie oczyszczam brake cleanerem i szmatką metalowy sworzeń, po czym wsuwam go w nową gumę bez smarowania?Zacisk wtedy pracuje lżej w prowadnicach. ATE sugeruje niczym nie smarować, ale wtedy, żeby było dobrze, przy każdym odkręceniu zacisku należałoby obowiązkowo wymienić sworznie i gumki prowadzące w zacisku, wyłącznie na takie same firmy ATE, bo ich sworznie mają inną obróbkę niż zamienniki, są mocniej polerowane, a same gumki mają warstwę ułatwiającą poślizg, która z czasem schodzi. Wszelkie zamienniki tej warstwy nie mają i są zrobione nieco grubszej gumy, przez co na sucho zacisk trochę słabiej pracuje.