Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Kupiłem dwa komplety klocków Metelli: do 308 i do Golf. O ile te w 308 spisują się dobrze, to te w Golf nie hamowały wcale - bardzo duży rozrzut jakości. Wymieniłem na TRW i skuteczność działania układu hamulcowego wróciła do normy.Chyba metelli zakładał @luckyboy i narzekał że mu auto wogóle nie hamuje.
Ja mam na tylnej osi maxgear w jednym aucie i jest git ale to loteria.
TRW w innym i też git, droższe ale naprawdę ładna jakość wykonania i co ciekawe nie piszczą mimo zakładania na stare tarcze z sporym rantem.
A co z nimi nie tak?Potrzebne klocki na przód do Corsy D 1.2 2014r. Opel posiada fabryczne tarcze. Co polecacie? Dotychczas zakładałem wszędzie Textara ale jak widzę w jakim stanie są w moim audi to chce czegoś innego. TRW? ATE?
Miałem w Insigni 2.0 Cdti Automat 1700 kg Havki red performance - 90 tys i 5 mm klocka jeszcze , moc auta ? Bardziej waga i prędkości mają się do zużycia oraz styl jazdy. Havki nie posiadały wtedy homologacji europejskiej... ubezpieczenie może się tym zainteresować w razie czego.Prawda jest taka, że w 300 konnym BMW klocek Hawk hps 5.0 z przodu ma już ponad 50tys najechane i jeszcze jest jakieś 7mm mięsa..
Naczytałeś się za dużo internetów .Np kolizja ze skutkiem śmiertelnym, wtedy prokurator przejmuje, a biegły sądowy sprawdza wszystko