• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Hamulce

Może nacinane + nawiercane Rotingery?
Niestety sporo droższe od mikody, ale mają jakąś technologie niby zabezpieczenia przed korozją bez malowania.
 
@JNC_946 Również ciekawa opcja, są droższe o 106zł od Mikody za komplet więc w sumie do przełknięcia, niestety klocków do mojego auta też nie widzę, więc zostanę pewnie przy Textarze :)
 
Panowie,
do tarcz Zimmermann Standard lepsze klocki będą EBC Green czy Galfer Sport?
 
1. Galfer Sport, 2. Ebc Green
 
Ewentualnie jakaś inna propozycja podobnej jakości klocków jak Galfer i EBC, może DBA? - cenowo też podobnie :)
 
DBA tak, Ferodo DS Performance, Hawk, Power Stop.
 
Zestaw tarcz i klocków firmy ATE z tyłu Hondy założone w 2019 roku przy przebiegu 90 tkm. Aktualny przebieg 118 tkm. Rudy nalot tylko w okolicach graweru napisów producenta na tarczy.
 

Attachments

  • 20221022_112655~2.jpg
    2,6 MB · Odwiedzin: 125
Były malowane razem z wymianą tarcz i klocków sprayem z K2. Na wiosnę będę poprawiać, bo po Hyundaiu zostało mi dużo farby srebrnej.
 
@artunero .
Muszę i ja swoje chlapnąć jak będę tył robił.
Te oem niby srebrne a zawsze zabrudzone

P.s. widzę u ciebie przez dziurkę żywą rdzę na piaście, była czyszczona z rdzy?


Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Błąd! Tam najlepiej dać suchy smar ceramiczny w sprayu i to cieniutko.

Co mechanik to inna szkoła, bo tak się utarło - jemu łatwiej demontować.

Mi w ASO zaciski grafitowym smarowali aż tylne stanęły w zimie - kolejna szkoła druciarstwa...

Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Last edited by a moderator:
Ja sam robiłem hamulce i sam dałem specjalnie cienką warstwę miedzi na oczyszczoną piastę, 3 lata jeździ i żadnych problemów. Pewnie prędzej sprzedam auto niż tam zajrzę ponownie. Każdy robi jak uważa, ja zawsze coś daję na oczyszczoną piastę i do tej pory nikt się nie skarżył.
 
Zestaw tarcz i klocków firmy ATE z tyłu Hondy założone w 2019 roku przy przebiegu 90 tkm. Aktualny przebieg 118 tkm. Rudy nalot tylko w okolicach graweru napisów producenta na tarczy.
Jak na 30 tys km i tylną oś to bardzo duże zużycie tarczy.
 
czy klocki Powerstop Z16 są porównywalne jakościowo z Galfer Sport? Czy ktoś ma doświadczenie z takim klockami?
 
Power Stop to klocki ceramiczne, Galfer organiczne, zależy czego szukasz. Jeśli priorytetem jest cicha praca, brak pyłu, duża trwałość to klocki ceramiczne mają swoich zwolenników i Power Stop ma dobre opinie. Jeśli zależy przede wszystkim na skuteczności hamowania to Galfer ma wyższą maksymalną temp pracy.
 
@Noel
zależy mi na cichej pracy i skuteczności hamowania w optymalnej cenie za 2 klocki na 50k km; głównie jazda miejska
 
Jak na 30 tys km i tylną oś to bardzo duże zużycie tarczy.
Faktycznie u mnie taki rant przy 125 tys km !!!

Widac teraz takie robią z hovnokitu .

Moim zdaniem ATE jest przereklamowane , chyba lepiej by wyglądal TTW .


Wysłane z mojego 2109119DG przy użyciu Tapatalka
 
Back
Top