• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Shell Helix Ultra Professional AR-L RN17 5W-30

wszystko o produkatach Shell
Zmywacz do hamulców nie zmył Ci tego żółtego "znaku kontrolnego" , czy naniosłeś go ponownie sam ?
W spuszczonym oleju był brokat ?
 
Zmywacz do hamulców nie zmył Ci tego żółtego "znaku kontrolnego" , czy naniosłeś go ponownie sam ?
W spuszczonym oleju był brokat ?
Zmywacz do hamulców był używany Textar, nie zmył tej zółtej kreseczki. Niczego nowego nie naniosłem.
Brokaty w oleju było mało, ale w tej plastikowej obudowie filtra na dnie - ogromna ilość.
 
Dzięki za odpowiedź.
Czekam na nowego dustera i będę sam po 1000km zmieniał olej. Co do brokatu to super , że filtr wyłapał wszystko. Niestety jak by za bardzo się zapchał to puściłby bajpas i cały syf poszedłby w "krwioobieg". Dlatego dla spokoju pierwszą wymianę oliwy zrobić wcześniej.
 
Brokaty w oleju było mało, ale w tej plastikowej obudowie filtra na dnie - ogromna ilość.
Co do brokatu to super , że filtr wyłapał wszystko.

Jak wymieniałem u siebie to brokatu nie było w ogóle. Filtr poszedł Purflux, kreski w siebie nie trafiają, ale zanim pojadę na serwis na 30tys. to planuję jeszcze dwie wymiany ;)
 
Pytałem bo w sieci znalazłem takie informacje:
Acea
C1- HTHS wyższej niż 2,9 mPas
C2- HTHS wyższej niż 2,9 mPas
C3 -bez wymogu lepkości HTHS
C4- HTHS wyższej niż 3,5 mPas
A w karcie shella nie znalazłem HTHS
 
C3 min 3.5 hts
 
IIRC RN0720 wymagała HTHS >= 3.5, tak więc jak coś ma aprobatę to spełnia.
 
AR-L C4 ma napis na tłoku active cleaning więc na 99.9% nie jest na bazie GTL
 
Last edited:
Pytanie odnośnie tego oleju (AR-L RN 17), czy shell produkuje go we Francji?
 
Back
Top