- Marka samochodu
- Honda Civic 1.7 CTDi
- Budżet/ile litrów
- 120-150zł / 5 litrów
- Styl jazdy
- Silnik
- 1.7 CTDi seria
- Data produkcji
- 2004
- Filtr cząstek stałych (DPF/GPF)
- Nie
- Pobór oleju na 1000 km
- zero
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 5w40 B3
- Jaki olej masz obecnie
- Liqui Moly Diesel Synthoil 5w40
Witam.
Przebieg gnojówki to 350tyś km
Hondy używam na dojazdy do pracy ok 7km w jedna stronę. Często jestem spóźniony wiec jazda jest dość dynamiczna prawie od uruchomienia.
Czasami wyskoczę gdzieś dalej i dostaje mocno po gazie gdy przejedzie ok 10km ( wiem, olej się dłużej grzeje ale nie mam czasu na "jeżdżenie w koło")
Chciałbym przejść na coś tańszego bo Honda od roku jest drugim samochodem na dojazdy do pracy. Diesel Synthoil używam od ok dziesięciu wymian i się sprawdza (brak poboru, wymiana co ok 10tyś ) jednak cena robi się zaporowa wraz z filtrami. Olej uważam, że ma ciężko (nie robiłem żadnych badań)
Zastanawiam się nad Specolem Gold 5w40. Stosuję go z powodzeniem w drugim aucie i Toyocie ojca ( inne lepkości). Interwał max 10tyś km.
Liczę na jakieś ciekawe propozycje.
Przebieg gnojówki to 350tyś km
Hondy używam na dojazdy do pracy ok 7km w jedna stronę. Często jestem spóźniony wiec jazda jest dość dynamiczna prawie od uruchomienia.
Czasami wyskoczę gdzieś dalej i dostaje mocno po gazie gdy przejedzie ok 10km ( wiem, olej się dłużej grzeje ale nie mam czasu na "jeżdżenie w koło")
Chciałbym przejść na coś tańszego bo Honda od roku jest drugim samochodem na dojazdy do pracy. Diesel Synthoil używam od ok dziesięciu wymian i się sprawdza (brak poboru, wymiana co ok 10tyś ) jednak cena robi się zaporowa wraz z filtrami. Olej uważam, że ma ciężko (nie robiłem żadnych badań)
Zastanawiam się nad Specolem Gold 5w40. Stosuję go z powodzeniem w drugim aucie i Toyocie ojca ( inne lepkości). Interwał max 10tyś km.
Liczę na jakieś ciekawe propozycje.