Co to w ogóle jest za dziupla? Przecież to jest zdjęcie po jakiejś dziwnej obróbce - ktoś próbował honować i mu nie wydało? Po mojemu środek jest znacznie bardziej zużyty, tylko kąt zdjęcia jest taki, że tego nie widać
Taka metoda "pół-remont". Wymiary na cylindrach nie są bardzo rozjechane, nie ma tragicznych zatarć, no to przehonują, pierścienie zmienią i jeszcze trochę polata. W tych silnikach remont zgodnie z procedurą jest nieopłacalny i nie ma większego sensu
Oczywiście honowanie ręczne nie jest doskonałe ale nie można pisać, że taka obróbka się nie nadaje.
Chodzi o miejsce gdzie gładź cylindra zużywa się najbardziej. I tu padło kategorycznie stwierdzenie - żaden współczesny silnik nie zużywa się w GMP. Może żaden z powierzchnią nicasilu ale żeliwne tuleje mogą zużywać się inaczej.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.