Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
bardziej chyba do DGD by VAG albo TCT.Tak, to dwusprzęgłówka oparta o konstrukcję ręcznej skrzyni. Ideowo jest podobna do dawnego Selespeeda Alfy: normalna skrzynia plus elektronicznie sterowane sprzęgła i układ zmiany biegów.
Co miałoby być złego w wymianie na Orlen.drudzy na Orlen przekładniowy,
Ravenol słynie z olei do skrzyń. Możesz spokojnie zdecydować się na opcję z RavenolemCześć
Nie chcę zakładać nowego wątku, ten temat świetnie do niego pasuje. Tak sądzę. Nabyłem auto (CEED SW 2018) ze sporym przebiegiem (100k) i skrzynią 7DCT. Użytkownicy automatów stwierdzili że powinienem wymienić olej w skrzynce. Przejrzałem co mówią internety, instr obsługi itd. I teraz mam zagwozdkę
Mam różne opcji i na coś muszę się zdecydować:
1. Wymiana grawitacyjna/standardowa w ASO (Łowicz) - koszt wymiany 75zł
1a - opcja na oryginał - MTF& DCTF 70w Mobiusa (dostępny na zamówienie) - cena za olej 280zł/1l
1b - opcja na zamiennik - Motul DCTF - w cenie ok. 50zł za 1L.
2. Wymiana dynamiczna w dedykowanym warsztacie ale tylko na RAVENOL MTF-3 SAE 75W za 380zł (robocizna z olejem)
Mam też ofertę z ASO z Poznania, gdzie za 750 zł jest wymiana grawitacyjna na oryginał z adaptacją ale to już chyba trochę naciąganie.
Nie zakładam że taką wymianę zrobię drugi raz więc mogę dołożyć ale nie są to opcje równorzędne. Grawitacyjnie zawsze coś zostanie a dynamicznie muszę się zdecydować na coś co nie do końca równe jest parametrom oryginalnego.
Macie jakieś swoje opinie, możecie coś podpowiedzieć ?
ps. propozycje wymiany w Wawie to komedia. Jedni nie robią w ogóle bo nie zaleca KIA, drudzy na Orlen przekładniowy, itd.
Jak posiada Pan jeszcze te oleje to chętnie nabędę drogą kupnaOdgrzewam kotleta bo zmieniłem samochód. Obecnie mam prawilnego hydrokinetyka i zostały mi 2l oryginalnego Mobisa do DCT. Jakby kto reflektował proszę kontakt. Dogadamy się ;-)