• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Jaki dodatek stosować "profilaktycznie"?

@Iron miałem średnią co 290km, ale po dodaniu Wynns do DPF skoczyło średnio na 500. Zobaczymy co będzie dalej
 
Z cyklu DiT:
Wspieram polskie firmy o ile mają odpowiednik tego, co zachodnie.
 
@Iron wiem, ale co poradzę... 2 lata temu jak jechałem do Albanii to pojawiła mi się informacja, że ryzyko zapchania DPF i się zastanawiałem jak dojadę i czy wrócę ;)

Ale przegazowanie podczas wypalania na manualu po 3k obrotów i od tamtej chwili spokój
 
Długość interwału sama w sobie nie jest tematem wątku. Skoro wynns wydłużył go dwukrotnie przy zachowaniu takiego samego sposobu eksploatacji należało by uznać, że działa.
 
Dwa razy w roku by wyczyścić wtryski i usunąć wodę stosuję Xeramic do czyszczenia wtryskiwaczy benzyny 250ml czerwony w marketach dostępny i raz w roku coś mocniejszego z pea przed wymianą oleju np. Techron Concentrate Plus.
 
A co polecacie do auta które zima nie jeździ. Benzyna wtrysk pośredni. Bak zalany do pełna więc pewnie wyjeżdżę to dopiero na wiosnę. Zimą jak sucho jakieś rundki robię na rozruszanie.
 
Nie wypowiem się co do benzyny, ale w dieslu stosuję cały rok profilaktycznie. Na zimę fajne uniwersalne dodatki ma Kleen-Flo jak 963 czy 973 (ostatnio podrożał). Problemów nie mam żadnych ani z paliwem, ani wodą w paliwie itp. ani też z Common Rail, korekty bdb., lato, zima pali od strzała. No i też zawsze dodaje do zwykłego ON trochę 2EHN i smar. Tylko, że ja też jakoś zbyt mało nie jeżdżę, więc świeże paliwo jest cały czas, jest przepływ i nic nie ma prawa się ostać a siuwaksy robią całą resztę i utrzymują czystość i sprawność.
 
AR6200, Motul Stabilizer itp ze "stabilizer" w nazwie
 
Nie wiem czy 973 jest sens jak i nas już prawie zim nie ma a i tak paliwo zimowe jest na stacjach
 
Bardziej jako środek profilaktyczno czyszczący i poprawiający spalanie.
 
Ja używam Motul Stabilizer i nie zauważyłem problemów
 
@kry555 ja akurat odwrotnie. 953 ma więcej smaru, który przyda się bardziej przy niskich temperaturach
 
@Kizashi 953 to głównie jako smar, 963 też ma smar i mix IPA, ksylenów. 973 jest "mocniejszy", większe stężenie ksylenów względem IPA.
 
Ja latem leję Mannola 9930, a na zimę Kleen-Flo 963 przeciwko zamarzaniu paliwka i smaru też trochę ma.
Z drugiej strony robię teraz tak symboliczne przebiegi klekotem, że tankuję raz na 1,5 miesiąca także wolno schodzą specyfiki
 
Back
Top