sprajt2
Użytkownik
- Samochód
- Audi a3 1,8T, a5 2.0tdi 177km, TT 1.8T
Cześć,
Naczytalem sie for dotyczacych a3, tt. I wiem mniej niz przed czytaniem.
Do ww. Skrzyni ma wejść 75W90 GL-4 w ilości 2L.
Na forach polecaja motula 300, ale wiele osob pisało, ze po nim w zimie na zimnym silniku ciezko wrzucic 1 i 2 bieg.
Czesto tez jest polecany Fuchs (rowniez uzywany jako OEM, ale widzę, ze jest on opisany jako GL-5, a tu ma wejść GL-4.
Na oku mam jeszcze shell Spirax, ktory niby kiedys byl tez jako OEM.
No i Lotos, tylko, ze na nim jest znowu napisane polsyntetyk.
W tym momencie nie mam problemow z zadnym biegiem ani w zime, ani w lato. Nie chce zmienić i miec gorzej niz przed wymaina.
Nie zalezy mi na wydawaniu np 200zl.
Jakies doswidczenia macie w tym temacie?
Naczytalem sie for dotyczacych a3, tt. I wiem mniej niz przed czytaniem.
Do ww. Skrzyni ma wejść 75W90 GL-4 w ilości 2L.
Na forach polecaja motula 300, ale wiele osob pisało, ze po nim w zimie na zimnym silniku ciezko wrzucic 1 i 2 bieg.
Czesto tez jest polecany Fuchs (rowniez uzywany jako OEM, ale widzę, ze jest on opisany jako GL-5, a tu ma wejść GL-4.
Na oku mam jeszcze shell Spirax, ktory niby kiedys byl tez jako OEM.
No i Lotos, tylko, ze na nim jest znowu napisane polsyntetyk.
W tym momencie nie mam problemow z zadnym biegiem ani w zime, ani w lato. Nie chce zmienić i miec gorzej niz przed wymaina.
Nie zalezy mi na wydawaniu np 200zl.
Jakies doswidczenia macie w tym temacie?