• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Jakie moto do o pojemności 400-500ccm

musc

Użytkownik
Samochód
1.6 Mjet 120 | PSA 1.2 110 | 2.0 HDI 90 | 1.2 FPT 69
Witajcie,
Zmieniam trochę nawyki, a przynajmniej mam taki zamiar :cool:
Wz. z tym szukam moto do pojeżdżenia po mieście i trochę poza ale bez jakiś większych tras. Raczej nówka bo na używkach się nie znam.
Robię kat A ogółem, ale większych nie chcę póki co niż te pojemności.
W budżecie do 30k widzę:
- KTM Duke 390
- BMW G310R
- Kawasaki Z400/Z500
- Honda CB500 Hornet
- Yamaha MT-03
Najbardziej podoba mi się KTM, BMW trochę może odstawać osiągami, jest chyba najsłabszy z nich. Ale też najtańszy.
 
SV 650 z salonu, kupuj i bzikaj. Z kategorią A2,wydaje mi się, że trzeba niec dopłacić do rzeczywiatej ceny w jakiej powinny być te motocykle. Tak samo jak z 125 na kat B.
 
Zacznijmy może od tego ile masz wzrostu? :D Każdy z tych moto, które wymieniłeś ma trochę inny charakter, BMW bym odpuścił, jak dla mnie to paździerz nieziemski. Już bym wolał kupić Voge'a, który robi dla nich silniki. Ja jestem człowiekiem Yamahy, ale z tych co wymieniłeś brałbym chyba CB500. Fajny silnik dwucylindrowy, dobre opinie. :) Myślę, że da Ci tyle frajdy, że nie będziesz szukał większej maszyny po jednym sezonie. Nowej Kawy 400/500 nie dotykałem to się nie wypowiadam. Ja sam na przyszły sezon się czaję na MT-07 do miasta i Hondę CRF300 lub Voge'a Rally na szutry.
 
Z kategorią A2
Ja robię A, po prostu nie bardzo chcę inwestować w poważniejszy sprzęt. Wątpię czy wykorzystam.
Zacznijmy może od tego ile masz wzrostu?
182. CB500 fajny. KTM mi się podoba bo jest bardzo zwinny. Koleżanka na nim jeździ i sobie chwali.
 
182. CB500 fajny. KTM mi się podoba bo jest bardzo zwinny. Koleżanka na nim jeździ i sobie chwali.
Dlatego właśnie pytam, żebyś nie wyglądał "jak na psie" na mniejszych 300/400/500. :D Duke to faktycznie maszyna z pazurem, zwinna i zadziorna jak na swoją pojemność. Ale musisz przede wszystkim posiedzieć na każdym i zobaczyć jak Ci podchodzi pozycja itp. Na jakim moto robisz prawo jazdy kat. A?
 
Ja robię A, po prostu nie bardzo chcę inwestować w poważniejszy sprzęt. Wątpię czy wykorzystam.

Doczytałem. Po prostu uważam, że do motocykli do 48KM się dopłacą "karę" ze względu na to, że są na A2 i dlatego bym wolał praktycznie w tej samej cenie motocykl po prostu średniej klasy. 48 a 72KM to nie jest kosmiczna różnica, a jak masz jeździć jak typowy "dawca" to nie wsiadaj nawet na 125 czy 50ccm.
 
No nie wiem czy ta różnica jest taka symboliczna. tu mamy okolice 30k, 27 z Duke a jakieś 600-700 to już okolice 40k.
 
@musc a właśnie bo zapomniałem: spójrz na nowego Triumph'a Speed 400! Piękna maszyna za ok. 25k.😍
 
a jakieś 600-700 to już okolice 40k.
Obecna cena za SV 650 na stronie 31.5 tys. i generalnie jest on deko tańszy od reszty. Dlatego o nim konkretnie napisałem.
 
48 a 72KM to nie jest kosmiczna różnica
😆 1/3 różnicy w mocy, to jakbyś napisał, że pomiędzy 60 konną Fabią, a 200 konną Octavią nie ma kosmicznej różnicy.

@musc z podanych przez Ciebie, jeżeli rozmiarowo będzie ok, to osobiście grałbym KTM-a, ewentualnie trochę dokładając, może jeszcze nawet promki są za zeszłoroczne modele na V-stroma 650, polecam go przez wzgląd na jego wszechstronność po prostu, łagodny motocykl, wygodny, zwinny i do miasta i w jakąś traskę się nim bujniesz, a w wersji XT i o offa spokojnie można zahaczyć.

Szczerze, jakbym miał teraz iść w jakieś nowe moto, to chyba właśnie w to Suzuki, chyba że bym wygrał w totka, to poszedł bym w ciemno po Tigera 800.
 
😆 1/3 różnicy w mocy, to jakbyś napisał, że pomiędzy 60 konną Fabią, a 200 konną Octavią nie ma kosmicznej różnicy.
Chyba się w matematyce pogubiłeś.
 
Back
Top