Dobieraczki olejowe sugerują 80W90 albo 75W90 GL-5 do mostu tylnego (przedni dyferenciał jest razem ze skrzynią biegów). Ja osobiście wolę syntetyk 75W90 GL-5, bebechy mają lżej na zimno. Pojemnośc 1,15 L.
Masz jeszcze przekładnię kątową (transfer case) która wyprowadza napęd ze skrzyni biegów na tył. Tam dobieraczki (np. motula i castrola) zgodnie mówią 75W140 GL-5 LS (limited slip) 0,45 litra.
Pojemności takie że niestety trochę oleju zostanie. Chyba że chcesz kupić litr do mostu a te 0,15 dolać z nadmiaru oleju do kątówki. Bedziesz miał troszkę wyższą lepkość ale nie tak strasznie.
Co do marki, to trudno powiedzieć. Dobre przekładniówki robi castrol, elf, pewnie motul, fuchs. U mnie w dacii czeka mobil, wleci do mostu i może kątówki
https://www.oilclub.pl/index.php?threads/mrożenie-olejów.290/post-149630
Jak się nie boisz i lubisz wspierać krajowy przemysł to oba oleje dla ciebie ma w ofercie specol
ich syntetyk 75W90 GL-5 sprawdził się ludziom także w mocnych wozach. U mnie specol wleci do skrzyni w swifcie 2017, więc to nie tak że polskie oleje to tylko do gruzów