• Wymagane jest merytoryczne uzasadnienie polecenia danego oleju. Posty nie zawierające takiego uzasadnienie mogą zostać usunięte.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Kawasaki Ninja 650 olej i filtry

Kociek-87

Użytkownik
Samochód
Audi A4 2.0TDI
Marka motocykla
Kawasaki Ninja 650
Budżet/ile litrów
2l
Styl jazdy
  1. Normalne użytkowanie
Silnik
R2 chłodzony cieczą
Jakiego oleju wymaga instrukcja
10w40
Jaki olej masz obecnie
Kawasaki (motul)
Cześć. Jestem świeżo po zakupie Kawaski Ninja 650 2021. Moto kupione od pierwszego właściciela, serwisowane wg zaleceń producenta w ASO. Obecny przebieg to 8500km. Jaki polecacie olej i jakiej firmy filtry?
 
Posiadam Kawasaki Z650 z 2017 roku
Od nowości w moich rękach. Od samego początku Elf Moto 4 Road 10W40. Aktualny przebieg 45 tys. km. Wymiana max co 6 - 8 tys km lub raz w roku. Z czystym sumieniem mogę polecić.
 
ja do hiflo mam małe zaufanie, dałbym Mann MW 64
 
@jqr dlaczego? Rozcinałem puszki HiFlo 204, 204RC, Mann MW 64/1, KN204 i Mahle OC575 bodajże. Pod względem jakości wykonania HiFlo chyba wszystkim łoją tyłki, a już K&N w ogóle, bo te filtry to chyba dla żartu produkują.
 
@Triumphator miałem hiflo 303 w swojej VFR i materiał w środku się rozsypał po przebiegu 6kkm i roku, potem była Meiwa, Mann
 
¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯ nie wiem co Ci odpowiedzieć. 15 lat jeżdżę motocyklami, był okres, że miałem w garażu 5 sztuk, był okres, że robiłem w sezonie po 25.000km, ogarniam jeszcze motocykle kilkoro znajomych, w życiu nie miałem problemu z filtrami HiFlo, a przewaliło się tego dziesiątki.
Raz z RC miałem problem, który rozciekł się na spawie nakrętki. Za to z KN problem miałem już ładnych kilka razy, a same filtry są strasznie restrykcyjne, materiału filtracyjnego w takim KN204 jest praktycznie połowę mniej, niż w HF204 RC.
 
Korzystam akurat z tego Hiflo HF303 od 3 lat i zero problemów. 🤨
 
¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯ nie wiem co Ci odpowiedzieć. 15 lat jeżdżę motocyklami, był okres, że miałem w garażu 5 sztuk, był okres, że robiłem w sezonie po 25.000km, ogarniam jeszcze motocykle kilkoro znajomych, w życiu nie miałem problemu z filtrami HiFlo, a przewaliło się tego dziesiątki.
Raz z RC miałem problem, który rozciekł się na spawie nakrętki. Za to z KN problem miałem już ładnych kilka razy, a same filtry są strasznie restrykcyjne, materiału filtracyjnego w takim KN204 jest praktycznie połowę mniej, niż w HF204 RC.
Ja miałem przygody z hiflo w poprzednim moto. Nagle straciło podczas jazdy moc, każde mocniejsze odkręcenie manetki to muł i czarny dym z wydechu. Po wymianie filtra powietrza na oem problem zniknął. Znajomy co ma warsztat mówił, że to nie pierwsza taka sytuacja z filtrami powietrza hiflo.
 
Rozmawiamy o filtrach oleju. Z resztą, z powietrzem też nie miałem problemów raczej, raz mi się gdzieś zawinęła uszczelka w Yamasze, ale...serio, co można spieprzyć w prostym papierowym filtrze? 😅
Muł i czarny dym, to jakby mało powietrza, z dwojga złego, lepiej jak się filtr zapcha, niż jak KN, czy inne sportowe wynalazki, będzie puszczał syf w dolot.
Każdy ma jakieś swoje doświadczenia, ja na HiFlo narzekać osobiście nie mogę.
 
Wiem, wiem, że o oleju ale musiałem wtrącić ;) Ja też nigdy z olejowymi ich nie miałem problemu, powietrza też zawsze wkładałem a tutaj nagle na nowym filtrze taka niespodzianka. Filtr był czyściutki przejechał może z 500km po asfalcie. Od tego czasu powietrza tylko oem ląduje.
 
Filtr mocno schowany nie ma możliwości :D
 
Przejeździłem kilkadziesiąt filtrów Hiflo 303/204, 303 jest ciut większy więc wole jego, pasują zamiennie, nigdy nie miałem problemu, po rozcięciu wiadać że wyłapywał ładnie to co trzeba. Za to kn miał kilka lat temu niezłą wpadkę sporo osób psioczyło. Mam meiwe na test, ale to dopiero w przyszłym roku
 
Ja za każdym razem staram się wsadzic inny filtr. Był OEM, kn, meiwa, purflux, mann. Szczerze to różnicy żadnej nie widzę. Purflux jedynie był obudowany metalowa siatką.
 
Back
Top