Zielony34
Użytkownik
- Samochód
- Renault Laguna II PH II 2.0 F4R 714 135KM + LPG Zenit Blue Box rev.4\Honda CBF600S
a jeszcze napiszę taką rzecz w kwestii ciepły\zimny silnik:
sprawdzałem na ciepłym silniku dzisiaj - poziom mniejszy troszeczkę, niż na zimnym.
Zresztą, jak ktoś samemu, chociaż raz olej zmieniał i wiadro zostawił pod spustem na dłużej, niż 5 minut, to wie, że ciurczy, ale leci nadal... Najwięcej oleju wlałem w silnik właśnie zmieniając go samemu. Po płukance jeszcze dobre pół godziny odczekałem, dopiero odkręciłem korek spustowy.
sprawdzałem na ciepłym silniku dzisiaj - poziom mniejszy troszeczkę, niż na zimnym.
Post automatically merged:
No ja, jak pisałem wyżej - sprawdzałem tak w każdym samochodzie i nigdy się nie zawiodłem.Ale już wcześniej pisałem, że sprawdzam na zimno. Taka metoda z "dziada-pradziada"
Zresztą, jak ktoś samemu, chociaż raz olej zmieniał i wiadro zostawił pod spustem na dłużej, niż 5 minut, to wie, że ciurczy, ale leci nadal... Najwięcej oleju wlałem w silnik właśnie zmieniając go samemu. Po płukance jeszcze dobre pół godziny odczekałem, dopiero odkręciłem korek spustowy.