• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Kleen-Flo

Od kilku, nawet kilkunastu lat używam (może lepiej testuję hehe, bo lubię testować hehe) m.in. Kleen-flo do diesla.

Powiem, tak, najlepszy jest teraz wg. mnie ten pomarańczowy Low Sulphur Diesel Fuel Conditioner, kod 963 1L, autko na nim jedzie jak wściekłe, od razu czuć moc.

Dawniej jak ON miał więcej siarki to ten zielony Conditioner też bardzo dobry (przy -24 kiedyś uratował mi pupę/robotę, bo paliwko było chyba wlane letnie, albo przejściowe, dawka jak dla -40 i auto jechało)

"Smar do Ropy" od Kleen-flo - Diesel Lubricant w przezroczystej 2L - wg. mnie trochę za mała dawka jak normalnie to 1:1500, ale w zimie stosowałem nawet więcej niż potrojenie czyli 1:500 i też auta jeździły (busy). 2x2L wyjeżdżóne z dużymi dawkami. Nie zauważyłem, żeby auta były bardziej narowiste niż normalnie, za to dziwny zapaszek z rury był, nie wiem, być może to moje odczucia.

Niebieskiego Kleen-flo nigdy nie miałem, ale to bardzo podobny do tego pomarańczowego, delikatnie tam skład na karcie zmieniony.


Pomarańczowy 963 1L - mam w zapasie do 4 aut, i nawet w lecie będę dolewał połowę dawki co normal na zimę (normalna 1:1000, ale na mrozy poniżej -10 to trza dać 1:500 albo więcej), czyli 1:1500 (lato).
 
@tommyoil niebieski Kleen Flo jest typowo zimowy , niekoniecznie całoroczny.
 
Ja zadowolony byłem z 952/953 ale właśnie czeka 963, zobaczymy czy będzie jakaś różnica... hmm
 
@tommyoil Też korzystam od jakiegoś czasu z pomarańczowego Kleen-Flo 963 Low Sulphur Diesel Fuel Conditioner i szczerze polecam do użytku przez cały rok, na pewno jeszcze kupię. Fajna mieszanka alkoholu izopropylowego, ksylenu i toulenu, ponoć zawiera też jakiś smar, ale nie doszukałem się w karcie charakterystyki.
 
@Pedros i z tego co kojarzę, chyba nawet całkiem niezły smar?
 
Proste , sprawdzone produkty bez "wodotrysków" wiele lat na rynku i co najważniejsze skuteczne dodatki.
 
@Michalos12 nie wiem jak w budowlance, ale w rolnictwie to całkiem popularny zabieg.
 
Znaczy, sam stosowałem 2t do diesla,ale ze mam dostęp do depresatora za free to używam właśnie niego zamiast oleju 2t
 
W rodzinie mam handlarza samochodów, kilka razy z nim byłem po samochód jako kierowca i za każdym razem ten sam schemat - pierwsza stacja tankowanie tak, żeby do domu dojechał na rezerwie + 1-2 litry 2t. Zwykle to jest proporcja na max 15-25 ON. I rzekomo robią tak jego wszyscy kumple handlarze.
 
Tak, ważne jest żeby stosować dobrze oczyszczony olej 2T o parametrach zapłonu zbliżonych do ropy czy benzyny. W przypadku diesla najbardziej optymalnym będzie olej półsytetyczny.
 
Ja używałem mixola S mineralnego
1l/45L ropy.
I.w trase
 
Na tym forum czytałem że olej 2t z reguły albo nie daje nic albo pogarsza właściwości smarne on. Była wzmianka o jakimś oleju który bardzo nieznacznie podniósł smarność. To jak to w końcu jest.


Apropo Kleen flo 993
Produkt zawiera: alkohol izopropylowy 60-100 %, ksylen-mieszaninę izomerów 10-30 % i etylobenzen 1-5 %.
Taką informacja u sprzedawcy. Czyli co? Zależy jak im się naleje to mogę kupić i 100 % Izo Propyl.
 
Back
Top