• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Kroon-Oil Poly Tech 5W-40

  • Thread starter Deleted member 925788
  • Start date
I pomyśleć, że gdybyś lał Orlen/lotos i wymieniał jak bozia przykazała co np 200h roboczych na danym interwale to uzyskał byś taki sam efekt
Doświadczenie Gronka w Rotary RevService i to, co widziałem u Niego na warsztacie (bebechy z zużyciem oraz z nagarami po różnych olejach i nie tylko - akurat były znane historie tych autek i co było lane;-) ) zdecydowanie przeczy twojej tezie :cool:
 
Last edited:
rozumiem, że napisałem coś nie tak?
Zgadza się - ale z zastrzeżeniem, że o wankla chodzi (tam obroty idą do 10 kRPM, ponadto "współspalanko" zachodzi, nie tylko smarowanko 😋).
Zapewne w odniesieniu do niewysilonego przesadnie tłokowca masz rację.
tak więc, reasumując - i masz rację i jej nie masz zarazem...
I tu chyba jest pies begraben 🧐
 
Last edited:
Mam pod swoją opieką n54 z mocami +500 oraz N57 z mocami +550 i wyobraź sobie, że jeżdżą przy stage 3 na trackdayach na NESTE/Ravenol/mobil 1 solo oleje, bez dodatków, robiłem ostatnio rewizję panewek korbowodowych wspólnie ze znajomym w jego 335i zrobionym na grubo ponad 500 i panewki idealne po przebiegu +100. Może czas zmienić furę? Bo latanie niedoróbek producenta pojazdu dodatkami to dla mnie nieporozumienie
 
Mam pod swoją opieką n54 z mocami +500 oraz N57 z mocami +550 i wyobraź sobie, że jeżdżą przy stage 3 na trackdayach na NESTE/Ravenol/mobil 1 solo oleje, bez dodatków, robiłem ostatnio rewizję panewek korbowodowych wspólnie ze znajomym w jego 335i zrobionym na grubo ponad 500 i panewki idealne po przebiegu +100.
OK - no i wszystko git, popieram i kibicuję oraz sukcesów samych życzę, ale czemu nie lejesz tam
Orlen/lotos
😋
Może czas zmienić furę?
A po co??? Lubię takie nietypowe rozwiązania... Wiek taki też tylko uroku dodaje...🏎️
No i w sumie to co Ci do tego??? Sam sobie zmień furę. ;)
Ja nie zamierzam, a jakby co, to mam drugą, jeszcze starszą😱, ale za to w idealnym stanie techniczno-wizualnym ;-)🏎️ 🏎️
:cool:
Bo latanie niedoróbek producenta pojazdu
Zamiast odpowiedzi taka dygresja, że to, co w innych autach mogłoby być wadą, w tym konkretnym jest cechą, tak jak cechą jest również wysokobrotowość, gokartopodobne prowadzenie i parę innych jeszcze... 👹
Jeżeli zamierzasz iść w takie teksty o "niedoróbkach" odnośnie rozwijanej przez x-dzieści lat konstrukcji posiadającej swoją konkretną specyfikę, to ja mówię pas. ☠️
Bo latanie dodatkami to dla mnie nieporozumienie
- temat jest o oleju Kroon, nie o dodatkach,
- czy ktoś Ci każe gdzieś lać jakieś dodatki?

A wracając do tematu głównego - rzeczony olej (dla przypomnienia, bo się tu co poniektórym wątki tematyczne pomieszały -Kroon Polytech 5W40) dobrze się sprawuje w wanklu i tyle tytułem podsumowania🧐
 
Last edited:
ale czemu nie lejesz tam
Bo właściciele sobie tego nie życzą i tyle. Nie napisałem tu nic, żeby komuś dopiec, nie rozumiem po co się tak goraczkujesz. Co do oleju z tytułu sam u siebie będę chciał spróbować ;-) póki co na żadnym oleju nawet z dodatkami nie dało się tak zejść z temperaturą jak na świętej pamięci Extreme Lubricants solo
 
Nie napisałem tu nic, żeby komuś dopiec
Czyżby??? ;)
nie rozumiem po co się tak goraczkujesz
Gdzie???🧐
Co do oleju z tytułu sam u siebie będę chciał spróbować ;-)
Spróbuj👍 - od siebie dodam, że chętniej bym przytulił tę wersję
1692107044441.png

póki co na żadnym oleju nawet z dodatkami nie dało się tak zejść z temperaturą jak na świętej pamięci Extreme Lubricants
Amen
 
W ogóle jest jakiś przedstawiciel tych olejów na PL?
Jakiś czas temu szukałem Kroon helar mst+ 5w40 i nigdzie go nie ma w PL.
 
Back
Top