- Marka motocykla
- KTM 1290 Super Adv T
- Budżet/ile litrów
- 4l - budżet bez znaczenia
- Styl jazdy
- Silnik
- 1301ccm, V2, Chłodzony cieczą,
- Jakiego oleju wymaga instrukcja
- 10W50 / 5W40
- Jaki olej masz obecnie
- Motorex 10W50
Witam Szanowne grono
Przeglądam od dłuższego czasu forum z uwagi na moją prace zawodową (naprawa skrzyń autom.) - szacun za Waszą wiedzę!
Potrzebuje małej porady. Czekam mnie 3 wymiana oleju w moim motocyklu.
Pierwsza : zalałem Motula 7100 10W50
Druga : pomyślałem że jak Ktm to Motorex 10W50
Po drugiej przyszło rozczarowanie... Po zmianie zauważyłem, że póki się silnik nie rozgrzeje ma nieprzyjemny gang, tzn słychać takie "młotkowanie"/ twardą pracę.
Na Motulu to zjawisko pojawiało się dopiero po przejechaniu 8tys km. Na motorexie praktycznie od razu.
Silnik jest sprawny (luzy zaworowe prawidłowe), nie bierze oleju, ma przejechane 33tys km.
Wbrew zaleceniom producenta, utrzymuje interwał 8-10tys km. Producent zaleca 15tys km.
Wg mnie Vka przy takiej pojemności generuje za duze temperatury, żeby takie przebiegi robic.
W upalny dzień w mieście temp oleju wg licznika oscyluje w zakresie 97 - 105st
Użytkuje go amatorsko, w ciężki teren się nie zapuszczam, nieraz jakieś szutry. Bez zamulania ale i bez katowania
Przeglądam od dłuższego czasu forum z uwagi na moją prace zawodową (naprawa skrzyń autom.) - szacun za Waszą wiedzę!
Potrzebuje małej porady. Czekam mnie 3 wymiana oleju w moim motocyklu.
Pierwsza : zalałem Motula 7100 10W50
Druga : pomyślałem że jak Ktm to Motorex 10W50
Po drugiej przyszło rozczarowanie... Po zmianie zauważyłem, że póki się silnik nie rozgrzeje ma nieprzyjemny gang, tzn słychać takie "młotkowanie"/ twardą pracę.
Na Motulu to zjawisko pojawiało się dopiero po przejechaniu 8tys km. Na motorexie praktycznie od razu.
Silnik jest sprawny (luzy zaworowe prawidłowe), nie bierze oleju, ma przejechane 33tys km.
Wbrew zaleceniom producenta, utrzymuje interwał 8-10tys km. Producent zaleca 15tys km.
Wg mnie Vka przy takiej pojemności generuje za duze temperatury, żeby takie przebiegi robic.
W upalny dzień w mieście temp oleju wg licznika oscyluje w zakresie 97 - 105st
Użytkuje go amatorsko, w ciężki teren się nie zapuszczam, nieraz jakieś szutry. Bez zamulania ale i bez katowania