Limonka
Użytkownik
- Samochód
- Fiat Cinquecento
Aby uratować silnik Skody powinieneś się poświęcić tym bardziej, że jak widzisz jest spore grono sprzymierzeńców w wątku. Naprawdę.Sorki, złe zrozumiałem - oczywiście chodzi mi o te płukankę na której trzeba chwile pojeździć, jezusie ta podana wyżej 90 zł, nie ma czegoś tańszego?
Tańsza alternatywa to kultowy i niezawodny rozpuszczalnik naftowy za jakieś 20 zł, ale zostawisz minimum 100- 150 razy jego wartości w warsztacie na wymianę wszystkich uszczelnień w silniku.
Jak chcesz zrobić wszystko, żeby pozbyć się problemu do niedawno wymienionego oleju zalałbym płukankę Oilsyn ReleaseTech Power Flush i pojeździł na niej jednorazowo 30 minut lub nieco dłużej. Potem zmiana oleju wraz z filtrem i zaryzykowałbym z zalaniem płukanki Xado TotalFlush (koszt około 70 zł), na której możesz przejechać nawet 200- 300 km (co pewnie najlepiej byłoby jednorazowo uczynić) a i dla wykończenia efektu wtedy dopiero płukanka długodystansowa Oilsyn ReleaseTech Power Cleaner, która musi krążyć w silniku przez MINIMUM 2500 km, mniejszy przelot nie przyniesie oczekiwanych korzyści. Alternatywa (tańsza) dla Xado TotalFlush to VitaFlush na której podobny dystans można przejechać. Chyba lepiej żeby miała jakieś podłoże do lepszego działania w silniku (mowa o wcześniejszych płukaniach) ?
Polecone środki to płukanki z wyższej półki.
Masz jeszcze mocny środek Yacco Vidange Optimizer, ale on musi być dodany do świeżego oleju silnikowego, trzymany w silniku przez 15 minut i po tym czasie musi nastąpić wymiana oleju wraz z filtrem.
Olej przede wszystkim ma za zadanie utrzymać czystość w silniku, a nie go wymyć.Mam pod ręka jeszcze mobil 1 0w20, może jego użyć jako „płukanki” długodystansowej?
Zawsze możesz wykręcić świece zapłonowe i zaaplikować Xado Antykoks żeby wspomóc pierścienie.
Last edited: