Mala cos ok. 10 % ale jak powyzej, potrzebujemy wiecej widm. Dla przypomnienia: za pomoca widma trudniej ustalic zawartosc, potwierdza nam obecnosc roznych mieszanin czy dodatkow.
Mam ten olej (z ar9100) obecnie w silniku. chetnie zrobie analize UOA. ALE! Mialem na gearancji wymieniony wtryskiwacz, zacial sie czy cos takiego, nie wnikalem. W kazdym razie silnik pracowal na 3 cylindrach. Swieca odymiona na czarno, aczkolwiek po naprawie i przejechaniu kilkuset km swiece czysciutkie wszystkie 4. Czy jest sens analizy w takim wypadku, nie bedzie przeklaman?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dodano po 1 godzinie 32 minutach 27 sekundach:
Cynk i fosfor praktycznie jak w mid sapsie, wiecej niż zazwyczaj magnezu, jakoś tak „inaczej” ..
Tak, rozumiem, jednak sporo mniej niż w analizie, która ja robiłem rok temu. Nie twierdze, że jest gorzej. Osobiście uważam, że oleje c3 chronią co najmniej tak samo dobrze jak a3b4
Ja też pierwsze widze. Niemniej ten olej (z ar9100) sprawdza sie bardzo dobrze, ba, jestem bardzo zaskoczony na plus. Przy obecnych temperaturach (w Niemczech są nawet czasem ciut wyższe) ostrym traktowaniu i czestych v maxach na autostradach, olej daje znakomicie rade. 7000km i nie czuć żadnej degradacji.
czy gorsza, nie wiadomo. To, że nie zależy Orlenowi na normach, to żaden powód. Cudów nie oczekuję, prawdopodobnie będzie to ta sama półka jakościowa, oleje są w podobnej cenie.
Nie zależeć to może im na oficjalnych aprobatach. Jeżeli spełniałby wymagania norm (jak np lotos 229.5 czy bmw ll01 czy porsche a40) to uważasz, że nie napisaliby tego?
Skład wcale nie taki oczywisty przy tej cenie, co do wapnia niższy ale uzupełnia go magnez (detergenty). Nowoczesny fajny olej za taką kasę do nowszych układów oczyszczania spalin też się nada.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.