D
Deleted member 77
Gość
nie dokładnie o tym co w temacie, ale o wtryskach już tak, podsyłam do poczytania, kilka fajnych informacji jest:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
Nie jest to w temacie LSPI, ale tym niemniej ciekawy artykuł, dzięki.
Temat dotyczy także IVD, więc w temacie;-) ważny jest Noack przy LSPI i IVD
Ta Formuła F jest spoko ale wydaje mi się że do fabrycznej mapy ale jak ma się już pomodzone to lepiej zalać coś z dodatkową ochrona.a czy na Formule F z oficjalną aprobatą występowało LSPI? Jeśli nie, to nie widzę sensu kombinowania, bo Formuła F to bardzo dobry olej a przy tym bardzo tani.
Nie każdy, bo żeby wystąpiło lspi, to musimy mieć w cholerę nagaru na denkach tłoków. W obecnym VW 1.4 tsi tłoki lśnią, jak lustro po 89 kkm, bo zaglądałem przez otwory świec i na każdym ładnie widać nabite numery oe. Silniki, w których zbiera się nagar na denkach, mają najczęściej źle zaprojektowaną odmę i walą oparami w dolot, inną przyczyną jest niewłaściwa konstrukcja uszczelnienia pierścieniowego na tłoku. To są pierwotne przyczyny, dalej mamy bezpośredni wtrysk i wysokie temperatury z powodu turbo.Wiedza na temat LSPI się kłania. To zjawisko jest dość niekontrolowane. Może wystąpić w niektórych przypadkach raz na 50 000 km i po bólu. Może występować też częściej i z mniejszym nasileniem. Teoretycznie każdy silnik TGDI jest na to narażony.