jerseyAdmin
Administrator
- Samochód
- Kia Ceed CD 1.4 T-GDI
Yacco Lube F 0W-20
Analiza ufundowana przez @jerseyAdmin.
Jakość:
Aprobaty:
Spełnia wymagania:
Strona oleju:
Opis:
Wg FTIR oraz MSDS jest to mieszanina różnych olejów grup III+ z możliwą domieszka PAO. Bazy wysokiej jakości, jednak trudno ze 100% pewnością określić pochodzenie. Jednym z podejrzanych jest koncern Saudi Aramco.
Podsumowanie:
Nowoczesny olej spełniający najnowsze normy ACEA oraz API. Posiadanie oficjalnych aprobat Forda oraz Jaguara i LR pozwala na bezpieczne używanie jako zamiennika olejów OEM w okresie gwarancyjnym. Polecamy także do samochodów po gwarancji jeżeli wymagana jest lepkość 0W-20 oraz normy API SP lub starsze albo ACEA C6.
Parametry z badania mieszczą się w granicy błędu przy porównaniu z kartą produktu co świadczy o powtarzalności procesu produkcji. Olej wysokiej jakości i może być ciekawym zamiennikiem olejów "wyczynowych" w tej lepkości. Jedynym minusem jest cena na poziomie 60 złotych za litr.
Opakowanie:
Po 24 godzinach w lodówce:
Analiza ufundowana przez @jerseyAdmin.
Jakość:
- ACEA C6
- API SP
Aprobaty:
- Ford WSS-M2C952-A1
- JLR STJLR.03.5006
Spełnia wymagania:
- DexosD
Strona oleju:
YACCO LUBE F 0W-20 - Yacco
LUBE F SAE 0W-20 to w 100% syntetyczny, wysoce zaawansowany, paliwooszczędny olej przeznaczony do silników wysokoprężnych i benzynowych w samochodach osobowych i lekkich autach dostawczych. Specjalnie zaprojektowany dla silników Ford 1.5L EcoBlue.
yacco.pl
Opis:
- Olej spełnia wymogi klasyfikacji lepkościowej SAE J300 dla SAE20. Lepkość 8,3cSt plasuje go w górnym przedziale dla tej normy
- Indeks lepkości: 183, typowo, olej zapewni odpowiednią ochronę w szerokim spektrum temperatur
- Pakiet dodatków dość standardowy dla nowych norm. Sporo magnezu pomagającego zmniejszyć prawdopodobieństwo wystąpienia LSPI. Bor i molibden jako dodatki wielofunkcyjne. Całkiem sporo krzemu pełniącego rolę dodatku zapobiegającego pienieniu (możliwe że także smaru polimerowego) oraz niewielkie ilości metali mogące pochodzić z przeciwutleniaczy, dodatków zapobiegających korozji albo z linii produkcyjnej
- TBN 9,6 mg KOH/g, jak na nowoczesny olej przeznaczony do paliw z niską zawartością siarki bardzo wysoki
Wg FTIR oraz MSDS jest to mieszanina różnych olejów grup III+ z możliwą domieszka PAO. Bazy wysokiej jakości, jednak trudno ze 100% pewnością określić pochodzenie. Jednym z podejrzanych jest koncern Saudi Aramco.
Podsumowanie:
Nowoczesny olej spełniający najnowsze normy ACEA oraz API. Posiadanie oficjalnych aprobat Forda oraz Jaguara i LR pozwala na bezpieczne używanie jako zamiennika olejów OEM w okresie gwarancyjnym. Polecamy także do samochodów po gwarancji jeżeli wymagana jest lepkość 0W-20 oraz normy API SP lub starsze albo ACEA C6.
Parametry z badania mieszczą się w granicy błędu przy porównaniu z kartą produktu co świadczy o powtarzalności procesu produkcji. Olej wysokiej jakości i może być ciekawym zamiennikiem olejów "wyczynowych" w tej lepkości. Jedynym minusem jest cena na poziomie 60 złotych za litr.
Opakowanie:
Po 24 godzinach w lodówce:
Last edited: