• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

M1 0w40 FS vs. M1 0w40 esp x3

@Jacek Cz wsteczna niekompatybilnośc jest zapisana tylko przy normie Porsche. Chyba samo Porsche tak przyjęło.
Ja stosuje ten olej i nic złego się nie dzieje.


Co do norm. Wg producenta mój silnik spełnia normę Euro6D-temp, nie ma GPF, a sam producent zaleca olej 229.5, w Europie zachodniej 229.51/52
 
Wiem, że to dobry olej, być może będzie u mnie pływał po Aralu Supertronic 0w40. W dodatku, że wyłączono mi SCR 😉
 
Mam pytanie czy M1 Esp 0w40 spelnia wymagania normy 502/505?. Myslalem zeby koze go zalac do 2.0 Tsi, tylko na karcie nie jest napisane ze spelnia, natomiast w ofertach niektorych sklepow juz tak.
 
VW 502/505 to norma dla olejów full saps. Wymogi praktycznie zgodne z A3/B3/B4. Być może chodzi o minimalny TBN 8. Zwykle oleje C3 mają poniżej.
 
Czy jeśli instrukcja podaje do silnika normę A3/A5 - silnik benzynowy bez turbiny na wtrysku pośrednim - można do niego zalać tego Mobila Esp X3? (C3)?
 
Mam pytanie czy M1 Esp 0w40 spelnia wymagania normy 502/505?. Myslalem zeby koze go zalac do 2.0 Tsi, tylko na karcie nie jest napisane ze spelnia, natomiast w ofertach niektorych sklepow juz tak.
Możesz go śmiało lać do 2.0 TSI.
 
ja odnotowalwm zauważalnie wyższe temperatury na esp . zobaczymy jak latem w upale będzie.

Wysłane z mojego M2101K9G przy użyciu Tapatalka
 
Mam m1 esp 5w30 w tdi wraz z ar9100 i tez mam takie wrazenie. Mialem ravenola vmp i millersa ee 5w30 i przy 120km/h temp byla okolo 100 teraz okolo 102-105 ale myslalem ze to moze zmiana plynu chlodzacego ktory byl zmieniony przy wymianie rozrzadu.
 
Nie, i "u nich" również takiego nie ma ;)
 
Back
Top