• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Mannol 9423 Oil leak stop

Ale są też takie które biorą po 3-4litry na 10000km. Robią ponad 500000km, potem je rdza zjada, a silnik kręci dalej.
 
Jeżdzę starym, japońskim silnikiem. Nie bierze praktycznie nic. Na 5 kkm może z 1 mm ubędzie na bagnecie.
U mnie to samo
Almera GTI n15 z 1999 roku z silnikiem SR20DE też oleju nie bierze w ogóle
jedyną zabawą z olejem jest przy wymianie i już
a silnik to żywotny jak fajna młódka, daje czadu, kręci się żwawo do prawie 8krpm, jest bardzo elastyczny i pozwala na swobodne ruszanie z trójki, co się czasem zimą przydaje

reasumując: lubię Japońca, bo ciągnie do końca:cool:
 
Edit po przejechaniu 1000 km autostrada z prędkością nie schodząca poniżej 120 km/h plus trochę miasta spalanie oleju jak było tak jest i na 6000 km wynosi ok 900 ml/1l Orlenu Platinum 5w40 classic cóż, chyba muszę się z tym pogodzić i wynika to z zaniedbań eksploatacyjnych(silnik w de jeździł w trybie ll mnóstwo syfu), jak pisaliście w dłuższej perspektywie raczej lipa i nie wiem czy spróbuję preparatów innej marki czy nie pokuszę się na porządna płukankę przy wymianie oleju, wiem że tak jak z preparatem od mannola może nic nie dać już na ten moment ale nie zaszkodzi spróbować.Takze panowie zwracam honor, lepiej było zainwestować w paczkę cameli :) pozdrawiam.
Post automatically merged:

Jeżdzę starym, japońskim silnikiem. Nie bierze praktycznie nic. Na 5 kkm może z 1 mm ubędzie na bagnecie.
Kiedyś jeździłem civiciem ma87 1.4 90 km i było podobnie, nie każdy japoniec bierze Olej.
 
Back
Top