• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

MANNOL 9955- Zwiększanie cetanów w niezłych pieniądzach

Papa Smerf

Nowy użytkownik
Samochód
Audi A4
Witam przeglądając dodatki zwiększające cetanowość ON między innymi: Cetan R, Amsoil Disesek Cetane Boost, Archoil AR6900-D MAX i Milers Oils Diesel Power Eco Max natrafiłem na produkt MANNOL 9955 (do 9pkt Cetan+) za cene 15-20zł za 500ml. Porównując go z produktami konkurencji które wymieniłem wahające się od 45 do 75zł za 500ml Mannol wychodzi najbardziej opłacalnie. Testował ktoś ten środek już może? Oczywiście rozchodzi mi się bardziej o osiągi niż o właściwości czyszczące więc dawkowanie 2x 3x więcej środka dla uzyskania maxa z produktu jest dla mnie normą.

 
Last edited:
MSDS wiele wyjaśni w temacie Mannol 9955 ;)
Żeby z nim osiągnąć LC +9 przy naszym paliwie, to trzeba by go lać zamiast paliwa, joke. 🤣

2-EHN 10-37.5%
 
U nas @Robert1 jest zwolennikiem produktów Mannola. Ale na wzrost osiągów z paliwa odczuwalny "realnie" to bym raczej nie liczył bez względu na to co wlejesz. Może jakieś ułamki sekund zyskasz do 100, może ciut na dynamice, ale chemią w paliwie osiągów drastycznie nie poprawisz.
 
U nas @Robert1 jest zwolennikiem produktów Mannola. Ale na wzrost osiągów z paliwa odczuwalny "realnie" to bym raczej nie liczył bez względu na to co wlejesz. Może jakieś ułamki sekund zyskasz do 100, może ciut na dynamice, ale chemią w paliwie osiągów drastycznie nie poprawisz.
Oglądałeś może filmik jak Kivi z kanału JagodowyTV testują Milers Oils Diesel Power Eco Max w podwójnej dawce? Vw Caddy po dodaniu tego środka i odczekaniu 10min na odpalonym silniku że by sobie wymieszał nie odpinany z chamowni wypluł 17koni i 30nm więcej. Tu nie ma ściemy raczej ale kto wie czy jakiś pieniążków nie przytulili za reklame po cichu xD Ale jeżeli to jest faktycznie prawda to jest to już odczuwalny przyrost w takim małym silniku.
 
Ale chyba później testowali to na innej furze i tam przyrost był minimalny na poziomie błędu pomiarowego
 
Oglądałeś może filmik jak Kivi z kanału JagodowyTV testują Milers Oils Diesel Power Eco Max w podwójnej dawce? Vw Caddy po dodaniu tego środka i odczekaniu 10min na odpalonym silniku że by sobie wymieszał nie odpinany z chamowni wypluł 17koni i 30nm więcej. Tu nie ma ściemy raczej ale kto wie czy jakiś pieniążków nie przytulili za reklame po cichu xD Ale jeżeli to jest faktycznie prawda to jest to już odczuwalny przyrost w takim małym silniku.
To nie był Caddy tylko transit connect.
Na innej furze już nie było szału
 
Oglądałeś może filmik jak Kivi z kanału JagodowyTV testują Milers Oils Diesel Power Eco Max w podwójnej dawce?
Tego, który w pierwszym przebiegu złapał muła, bo zaczęła mu się procedura wypalania DPF? ;)
Akurat ten test z Connectem jest zupełnie niewiarygodny, bo widać po wykresie, że przy pierwszym przebiegu był jakiś fuckup. Trzeba być silnej wiary, żeby wziąć na poważnie te 15% przyrosty za sprawą samego magicznego dodatku 🤣
 
Porównując go z produktami konkurencji które wymieniłem wahające się od 45 do 75zł za 500ml Mannol wychodzi najbardziej opłacalnie.
Wziąłeś pod uwagę dawkowanie? Chyba nie: "Dodawać do zbiornika w stosunku 1: 300 (200 ml na 60 litrów paliwa)". Konkurencję dawkujesz w proporcji 1:1000, to teraz cenę Mannola przemnóż przez 3.33 :cool:
 
To zależy jaką konkurencję, bo jest taka co dawkujesz butelkę na bak i bulisz tyle co za pół litra AR czy Mannola. Lałem Mannola, lałem AR6900, lałem Millersa, coś od Ravenola, LM, Oilem i t.d. i szczerze to specjalnie nie widziałem różnicy. Niższa cena za butelkę może być "korzystna" jak trzeba spiąć budżet wydatków samochodowych i łatwiej wydać parę dyszek na Mannola niż 2x tyle na AR. Nawet jeżeli jedno tankowanie wychodzi drożej. Różne sytuacje po ludziach chodzą.
 
Trochę odkopię temat ale czy ktoś się skusił żeby jednak kupić i wypróbować tego mannol? Myślę żeby go kupić i lać co tankowanie.
 
Nie wiem jaką odmianę masz tego silnika ale mój młokos w wersji 90 KM ( podniesione do 110 KM ) używa tego od dawna a ja używam w mixie z AR6900-D MAX Nie ma co próbować tylko systematycznie używać i zmieniać aż coś podpasuje . Z tym podniesieniem cetanów to nie oczekuj cudów
 
Last edited by a moderator:
Sam się nad nim zastanawiam,
Czy ktoś go używał?
Warto,czy raczej nie :)
 
Wg msds
2-ethylhexyl nitrate 10–<37.5%
to trochę mało.

Dozowannie 1:300 nie bez powodu zatem.

o hydrocarbonsach C... w msds to się nie wypowiem, ktoś opowie?

Jak tu kalkulacja na 500, 1000 litrów wyjdzie?
 
Last edited:
Ja to bym się zastanowił, jak zwiększyć kaloryczność paliwa, a nie "catany" ...
 
Gdyby to bylo łatwe do zrobienia (poza rafinerią) i efektywne, już dawno by pływało w naszch zbiornikach. 😈
 
Ja kiedyś miałem pomysł jeździć na b100
Czytaj olej rzepakowy/słonecznikowy ze sklepu
Post automatically merged:

Oczywiście w wiosna/lato/jesień
 
Ty jesteś chyba najbardziej kreatywny na tym forum, ropą płukać silniki. A teraz do ON dodawać olej roślinny :)
 
Back
Top