D
Deleted member 925788
Gość
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notatka: This feature may not be available in some browsers.
To tutaj trochę liniowo działa na początku za sprawą pełniejszego spalania.Ja to bym się zastanowił, jak zwiększyć kaloryczność paliwa, a nie "catany" ...
Właśnie mam za dużo pomysłów i to jest problemMoże @Pedros ma jakiś pomysł o ile to nie trade secret
No jak? Kalorycznosc, to kalorycznosc. Proces spalania nie ma na to wpływu. Jesli paliwo jest "niespalone" w calosci i czesc jego jeat wydalona wraz ze spalinami, to wina zlego dopasowania mieszanki.To tutaj trochę liniowo działa na początku za sprawą pełniejszego spalania
Ale niektórzy na forum wolą jak jest mniejsze stezenie 2-EHN "bo mniej smierdzi" i sa zadowoleni z takiego dodatku.Co do tego Mannola mała wartość 2-EHN rozpuszczona zapewne we frakcji nafta +- 1C (kerozyna), jakieś destylaty heavy lub medium i pewnie ichni smar.
Szkoda o tym nawet gadać.
Więcej da sama nafta 1:2000 /poważnie.
No właśnie i zaczynamy tracić dostępna energię. Dodatkowo jeszcze kagańce elektroniczne czuwają i czasami nie pozwalając rozwinąć skrzydła.Jesli paliwo jest "niespalone" w calosci i czesc jego jeat wydalona wraz ze spalinami, to wina zlego dopasowania mieszanki.
Ale niektórzy na forum wolą jak jest mniejsze stezenie 2-EHN "bo mniej smierdzi"
Kiedyś ręcznie robiłem. Metanol plus wytłoczyny rzepakowe.
Cieknie po butelce i zapewne automatyzuje.To oni otwierają butelkę i jeżdzą z nią w aucie, że im zapach wadzi?
Ja tam trzymam takie dodatki w baku, a nie w bagażnikuKtoś tutaj zdradził patent zexdo dużego wora strunowego wsadza i temat nie istnieje
Taka Nafta Świetlna z marketu da radę,czy inna?Więcej da sama nafta 1:2000 /poważnie.
Tak.@Pedros
Poważnie mówisz o tej nafcie?