• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Mannol diesel ester additiv korekty przed i po

Wstawiam korekty wtrysków przed zastosowaniem Mannola i po ponad 600km z Mannolem w zbiorniku
Przed
Screenshot_20201029-072557.png
Po
Screenshot_20201029-072557.png
 

Attachments

  • Screenshot_20201113-065533.png
    Screenshot_20201113-065533.png
    201,8 KB · Odwiedzin: 377
Mam Mannola przelanego do innej butelki i nic się nie dzieje_
 
Pomijając już fakt tych glutow, to po wlaniu 200ml Mannola na 50l ropy, silnik przestał szarpać...chyba dobrze zrobiło to regulatorowi ciśnienia paliwa.
Dlaczego lejesz 200ml?Co to daje,nie zaszkodzi?
 
Wlałem tyle, bo miałem takie widzimisię, na próbę. Dało tyle, że silnik przestał szarpać przy ruszaniu (efekt jakby uszkodzonego sprzęgła). Nie ma też mikroszarpnieć podczas jednostajnej jazdy z niskimi obrotami silnika i względnie niewielkim obciążeniem. Przy ruszaniu z jedynki potrafił czasem chwilowo przytkać się, a teraz obroty rosną bez dziury.

Nie wiem co nasmarowało się, podejrzewam, że regulator ciśnienia paliwa, ale efekt jest kolejny dzień.
 
Last edited by a moderator:
Jak pamiętajcie jak przypadkowo wlałem prawie 300ml na 50L bak i się nic nie stało :D

Wysłane z HTC U12+ [Tapatalka]
 
To znaczy że nie warto było skoro żadnego efektu nie zauważyłeś.
 
Dałem szansę Mannolowi 9930 jeszcze raz ,wcześniej po jednym opakowaniu nie było żadnych efektów, teraz kończę 2 butelkę i efekt jest organoleptycznie robi robotę przyjemniejsza dla ucha praca układu paliwowego wtrysków miękko i przyjemnie ,a profesjonalnie to nie mam pojęcia j :) natomiast jeśli to efekt placebo to życzę każdemu producentowi dodatków takich efektów placebo;)
 
Podejrzewam jak pisałem w temacie Millersa - poza jakimiś czyszczącymi dodatkami (mniejszymi czy większymi) i zdolnością absorpcji wody to te dodatki za dużo nie robią. Może w ON jeszcze trochę podnoszą liczbę cetanową.

A dźwięk to jak kto lubi. Gdyby Mannol miał sensowniejsze butelki to można by go było stosować, ale jak mam z kieliszkiem odmierzać, bo butelka nie ma dozownika, to jednak podziękuję.
 
Butelka to rzeczywiście pięta Achhilesa Mannola,trudno o gorszą:)
 
Kilka postów wyżej, znajdź sobie moje zdjęcie, popatrz na klen-flo i nie narzekaj na mannola 🤣
 
Podejrzewam jak pisałem w temacie Millersa - poza jakimiś czyszczącymi dodatkami (mniejszymi czy większymi) i zdolnością absorpcji wody to te dodatki za dużo nie robią. Może w ON jeszcze trochę podnoszą liczbę cetanową.

A dźwięk to jak kto lubi. Gdyby Mannol miał sensowniejsze butelki to można by go było stosować, ale jak mam z kieliszkiem odmierzać, bo butelka nie ma dozownika, to jednak podziękuję.
Ja tak rozwiązałem problem, z pomocą przyszły opakowania po archoil
 

Attachments

  • IMG_20210618_181400.jpg
    IMG_20210618_181400.jpg
    260,3 KB · Odwiedzin: 281
Mogłem sobie zostawić butelkę po Millersie, jest wygodniejsza niż AR. Mądry Polak po szkodzie.
 
Mogłem sobie zostawić butelkę po Millersie, jest wygodniejsza niż AR. Mądry Polak po szkodzie.
Oj żebyś wiedział...też pluję sobie w brodę z tego powodu, a ze 3 butelki tego Millersa przelałem i do głowy mi nie przyszło żeby chociaż jedną zostawić. Konkurencja może się uczyć od Millersa jak powinna wyglądać butelka do dodatku do paliwa.
 
Niezłe rozwiązanie .
 
Nie ma tam zaworu jednokierunkowego. Troszkę z tym schodzi ale da się. Napełniasz zbiorniczek pod zakrętką przechlasz butelkę itd itd
 
@luckyboy, też tak robię i da się. Swoją drogą Mannoll ma butelki z podziałką o poj. 250 ml, np. po Mannol Winter diesel i ciekaw jestem czemu ich nie wykorzystuje do tego produktu.
 
Back
Top