• Ponieważ będę musiał zrekonfigurować serwery przez najbliższe parę dni możliwe są przerwy w funkcjonowaniu forum.
  • Cytatów używajcie tylko jeżeli jest to potrzebne! Jeżeli chcecie komuś odpisać używajcie @ z nazwą użytkownika.

Masa klejąca do misek olejowych i pokrywy zaworów

Kuba

Użytkownik
Samochód
Mitsubishi Lancer 1.6 98km 4g18
Jaka masę uszczelniająca polecacie do pokryw zaworów i misek olejowych? Kiedyś używałem reinosil i była ok lecz na rynku jest jeszcze kilka produktów np. dirko ht i ajusa.
Silikony z k2 pomijam.
 
Jak chcesz wydać więcej to loctite 5699
 
Victor reinz, z nim nigdy nie miałem problemów. Wszystko inne po jakimś czasie puszcza.
 
Victor Reinz Reinzosil, Hylomar M.
 
Dirko, Reinzosil czy inne wynalazki, wszystko moim zdaniem jest na podobnym poziomie, a ważniejsze od producenta masy uszczelniającej jest dokładne przygotowanie i odtłuszczenie powierzchni, na które aplikujemy.
 
Nie zgodzę się z tym, że są to podobne produkty. To są silikony o różnym składzie chemicznym. W moim przypadku jedynie Victor spełnia swoje zadanie. Wielokrotnie przygotowywałem powierzchnię idealnie, i po Dirko, Versachem, lub innym silikonie widać było zapocenia. A przez kilka lat pracy w warsztacie, dużo było tego typu robótek które wymagały użycia masy uszczelniającej. Nawet oglądając ludzi którzy zawodowo składają silniki, robią to używając tylko tego silikonu . Do niczego innego nie mają zaufania .
 
To chyba padnie na reinzosil, choć kusi mnie wypróbowanie dirko.
 
Zarówno Dirko jak i Renzosil można spokojnie polecić. Przewagą Driko jest to, że po otwarciu nie stażeje się tak szybko jak Reinzoil chyba, że u mnie tak tylko się trafilo.
 
nie tylko, reinzosil szybko zastyga na amen
 
Kent Sili Gasket, nigdy nie zawiódł. Pozdrawiam.
No i standardowo, Novatio, Henkel, Teroson.
 
Od ok 15 lat stosuję Dirko, wcześniej próbowałem co popadnie. Nigdy nie było problemu z uszczelnieniem. Czasem mam otwartą tubkę nawet przez 3-4 m-ce i nic nie wysycha, oczywiście musi być odpowiednio zakręcona.
 
Czyli pasta klejąca czy dirko czy reinz będzie ok. A powiedzcie co nimi klekocie poza miskami i pokrywami zaworów? Jak oglądam filmiki na YT to Azjaci kleją tym nawet uszczelniacze wałków i wału od strony zewnętrznej. Widziałem filmik ja gość składał silnik i kleił ajusa wszystko jak leci też uszczelnienia, pompę wody itp.
 
Najlepszy na rynku to LOCTITE SI 5970
 
Czyli pasta klejąca czy dirko czy reinz będzie ok. A powiedzcie co nimi klekocie poza miskami i pokrywami zaworów? Jak oglądam filmiki na YT to Azjaci kleją tym nawet uszczelniacze wałków i wału od strony zewnętrznej. Widziałem filmik ja gość składał silnik i kleił ajusa wszystko jak leci też uszczelnienia, pompę wody itp.
W manualu Accenta 1999 to używają np. Threebond nie pamiętam numeru, ale pewnie chcesz dobrze zrobić itd, ale czasem szkoda prądu na takie rzeczy. Aczkolwiek jeżeli ten Getz nie jest zeżarty w okolicach mocowań wahaczy tylnych i przednich to ok :) Dirko napierdzielałem 10 lat temu i zawsze było dobrze. Kiedyś było jeszcze OPTID z Goetze, lecz chyba już tego nie robią a też dobrze trzymało.
 
Back
Top