Aless
Użytkownik
- Samochód
- Mazda 6
Po pierwsze przepraszam za mój polski, używam tłumacza google.
Oto analiza mojej Mazdy.
Silniki wysokoprężne Mazdy są znane ze zwiększonego wsadu paliwa do oleju.
Raz w roku wykonuję interwał servisu naftowego, na dystansie około 10 000-12 000 km.
Teraz przeprowadziłem analizę oleju, a wsad paliwa jest bardzo wysoki na 6000 km.
Kolejna analiza planowana jest na 10 000 km.
Po następnej wymianie oleju wyczyszczę Mobil ESP 5W30. Dotychczas Mazda Original Oil zawsze tam była.
Olej silnikowy: Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30
Pojazd: 2008 Mazda 6 2.0MZR-CD (GH)
Silnik: RF7J - EURO4
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna skrzynia biegów
Zatwierdzenie producenta: do 2012 r. - 5W-30 (ACEA C1), następnie Mazda zatwierdziła również 0W-30 (ACEA C2 / C3) i 5W-30 (ACEA C2 / C3)
Całkowity KM: 278,000 KM
Droga naftowa: 6014 KM
Godziny pracy oleju: 67 Mrs. (w oparciu o średnią prędkość 90 km / h według BC)
Zużycie paliwa: 5,8 litra / 100 KM według BC
Zużycie oleju: nie określono zużycia oleju
, nie uzupełniono oleju, poziom oleju wzrósł o ok. 12 mm powyżej maksimum na bagnecie
Chip tuning, optymalizacja: brak. Wszystkie oryginalne: DPF, aktywny AGR
Ostatnia regeneracja DPF: Przed ok. 180 km
Zimny start: Przy temperaturach ujemnych i jednocyfrowych temperaturach silnik może pracować na biegu jałowym przez maksymalnie 3 minuty, aż nagrzeje się siedzenie siedzenia.
Paliwo: olej napędowy
Profil jazdy: 90% autostrada - 10% miasto
Styl jazdy: przez większość czasu oszczędny na wysokim biegu.
Filtr oleju: człowiek
Filtr powietrza: Mahle
Ilość oleju: 4,1 litra
Spłukać przed: nie
Poprzedni olej: Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30
Pobieranie próbek: strzykawka, rurka miarkowa, w temperaturze roboczej.
Oto analiza mojej Mazdy.
Silniki wysokoprężne Mazdy są znane ze zwiększonego wsadu paliwa do oleju.
Raz w roku wykonuję interwał servisu naftowego, na dystansie około 10 000-12 000 km.
Teraz przeprowadziłem analizę oleju, a wsad paliwa jest bardzo wysoki na 6000 km.
Kolejna analiza planowana jest na 10 000 km.
Po następnej wymianie oleju wyczyszczę Mobil ESP 5W30. Dotychczas Mazda Original Oil zawsze tam była.
Olej silnikowy: Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30
Pojazd: 2008 Mazda 6 2.0MZR-CD (GH)
Silnik: RF7J - EURO4
Skrzynia biegów: 6-biegowa manualna skrzynia biegów
Zatwierdzenie producenta: do 2012 r. - 5W-30 (ACEA C1), następnie Mazda zatwierdziła również 0W-30 (ACEA C2 / C3) i 5W-30 (ACEA C2 / C3)
Całkowity KM: 278,000 KM
Droga naftowa: 6014 KM
Godziny pracy oleju: 67 Mrs. (w oparciu o średnią prędkość 90 km / h według BC)
Zużycie paliwa: 5,8 litra / 100 KM według BC
Zużycie oleju: nie określono zużycia oleju
, nie uzupełniono oleju, poziom oleju wzrósł o ok. 12 mm powyżej maksimum na bagnecie
Chip tuning, optymalizacja: brak. Wszystkie oryginalne: DPF, aktywny AGR
Ostatnia regeneracja DPF: Przed ok. 180 km
Zimny start: Przy temperaturach ujemnych i jednocyfrowych temperaturach silnik może pracować na biegu jałowym przez maksymalnie 3 minuty, aż nagrzeje się siedzenie siedzenia.
Paliwo: olej napędowy
Profil jazdy: 90% autostrada - 10% miasto
Styl jazdy: przez większość czasu oszczędny na wysokim biegu.
Filtr oleju: człowiek
Filtr powietrza: Mahle
Ilość oleju: 4,1 litra
Spłukać przed: nie
Poprzedni olej: Mazda Original Oil Ultra DPF 5W-30
Pobieranie próbek: strzykawka, rurka miarkowa, w temperaturze roboczej.